به گزارش ایران دکونومی، صبح امروز رویداد پردیس سامیت ۲۰۲۳ در تاریخ ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور «مهدی عظیمیان» رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس، «سید داوود متولی» دبیر اجرایی پردیس سامیت ۲۰۲۳، «مهندس صفاری‌نیا» رئیس پارک علم و فناوری پردیس و «محسن پیلان نژاد» مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و امور اقتصادی پارک علم و فناوری پردیس در پارک فناوری پردیس برگزار شد. داوود متولی ضمن تبیین اهداف کلی این رویداد و با بیان ویژگی‌های پردیس سامیت ۲۰۲۳ گفت: «شبکه‌سازی و تبادل تجربیات مهم‌ترین هدف پردیس سامیت است». او همچنین در خصوص اهمیت برگزاری این دوره اضافه کرد: «برگزاری این نوع رویدادها امید و انگیزه را در اکوسیستم تقویت می‌کند».

در بخش دوم مهدی عظیمیان، مدیرکل توسعه شعب و پردیس‌ها و رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس به معرفی و گزارش مختصری از عملکرد مرکز شتابدهی نوآوری پرداخت.

رئیس مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس با تاکید بر اینکه این مرکز در تیرماه ۱۳۹۳ تأسیس شده است، گفت: «یکی از مهمترین اقدامات ما تأسیس اولین شتابدهنده‌هایی نظیر آواتک، دیموند و … بود».

عظیمیان با اشاره به اینکه مرکز شتابدهی نوآوری پارک فناوری پردیس از همان ابتدا بر ترویج کارآفرینی تمرکز کرده است، افزود: «به طور کلی ما به دنبال ظهور اتفاق تغییر رفتار کارمندی به کارآفرینی بوده‌ایم».

مهدی عظیمیان در پایان صحبت‌هایش به حمایت این مرکز از حوزه رویدادهای کارآفرینی و کمک به گسترش فرهنگ فضای کار اشتراکی اشاره کرد.
و در نهایت با اشاره به هدف برگزاری از پردیس سامیت گفت: «تقویت هم‌افزایی و شبکه‌سازی از اهداف پردیس سامیت امسال است و ماحصل آن توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کشور است».

در بخش سوم سخنرانی محسن پیلان‌نژاد، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و امور اقتصادی پارک فناوری پردیس در خصوص قانون جهش تولید دانش‌بنیان صحبت کردند.
در پایان پیلان‌نژاد در حین ارائه خود بر اهداف اصلی قانون جهش دانش‌بنیان و جهت‌دهی حمایت‌های مالیاتی به سمت توسعه نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان اشاره کرد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array