به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی و یکی از مدافعان معروف رمزارزها، اسنادی را ارائه کرده است که نشان می‌دهد قصد دارد برای ریاست جمهوری ایالات متحده در سال 2024 (1403) نامزد شود.

او با افرادی مانند دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و ران دیسانتیس (Ron DeSantis)، فرماندار فلوریدا و یکی از حامیان بیت کوین، برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه ریاست جمهوری به رقابت خواهد پیوست.

بر اساس اسناد منتشر شده توسط کمیسیون انتخابات فدرال ایالات متحده، سوارز این مدارک را به طور رسمی در 14 ژوئن (24 خرداد) ثبت کرد.

سوارز قرار است در تاریخ 16 ژوئن (26 خرداد) در کتابخانه ریاست جمهوری رونالد ریگان (Ronald Reagan) در سیمی ولی (Simi Valley)، کالیفرنیا سخنرانی کند، جایی که انتظار می‌رود در مورد برنامه‌های ریاست جمهوری خود با عمق بیشتری صحبت کند.

در ژوئن 2022 (خرداد 1401)، سوارز اظهار داشت که بیت کوین می‌تواند به یک ارز جهانی تبدیل شود و در گذشته حقوق به بیت کوین پذیرفته است.

سوارز همچنین در ژانویه 2022 (دی 1401) در میامی‌کوین (MiamiCoin) مشارکت داشت؛ برنامه‌ای که از طریق آن ساکنان میامی می‌توانند از طریق یک کیف پول دیجیتال رمزارز خریداری و سود در قالب بیت کوین دریافت کنند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array