به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر اندرسن هوروویتز (a16z) قرار است اولین دفتر خود را در خارج از ایالات متحده در سال جاری افتتاح کند و به پس زمینه شرکت‌های مستقر در ایالات متحده که به دنبال مراتع سبزتر در خارج از کشور هستند، بیفزاید.


کریس دیکسون (Chris Dixon)، موسس و شریک مدیریت رمزارز a16z، از “محیط تجاری قابل پیش بینی” به عنوان یکی از عوامل اصلی تصمیم خود برای توسعه نام برد. این اقدام در بحبوحه اقدامات نظارتی علیه شرکت‌های رمزارزی در ایالات متحده در ماه‌های اخیر انجام شده است.

“ما قصد داریم اولین دفتر بین المللی خود را اواخر امسال در لندن افتتاح کنیم و در سال 2024 میزبان مدرسه استارتاپ کریپتو بعدی خواهیم بود.”
— cdixon.eth در 11 ژوئن 2023

دیکسون گفت که این تصمیم پس از “گفتگوی سازنده” با نخست وزیر بریتانیا و همچنین “ماه‌ها گفتگوی سازنده” با وزارت خزانه‌داری، سیاست‌گذاران بریتانیا و اداره رفتار مالی نهایی شد. او اضافه کرد:
“ما از افتتاح اولین دفتر بین‌المللی خود در حوزه‌ای که از فناوری بلاکچین استقبال می‌کند و متعهد به ایجاد یک محیط تجاری قابل پیش‌بینی با پیگیری مقرراتی است که هم وب 3 را در بر می‌گیرد و هم از مصرف‌کنندگان محافظت می‌کند، را افتتاح کنیم، هیجان‌زده هستیم.”


با این حال، دیکسون گفت که این شرکت همچنان «سرمایه‌گذاری زیادی» در ایالات متحده دارد و به همکاری با سیاست‌گذاران و تنظیم‌کننده‌ها ادامه خواهد داد تا شفافیت بیشتر مقرراتی برای استارتاپ‌های کریپتو تلاش کند.
ریشی سوناک (Rishi Sunak)، نخست وزیر طرفدار کریپتو در بریتانیا، خبر گسترش a16z را به وجود “قوانین و نرده‌های محافظ درست” برای تقویت نوآوری و در عین حال حمایت از مصرف کنندگان نسبت داد.

سوناک گفت که از تصمیم a16z هیجان زده است:
“به همین دلیل است که خوشحالم که سرمایه‌گذار پیشرو جهان، اندرسن هوروویتز، تصمیم گرفته است اولین دفتر بین‌المللی خود را در بریتانیا افتتاح کند که گواهی بر دانشگاه‌ها و استعدادهای درجه یک ما و محیط تجاری رقابتی قوی ما است.”
علاوه بر دفتر جدید، a16z همچنین برنامه خود را برای راه‌اندازی یک برنامه جدید «مدرسه استارتاپ کریپتو» (CSS) در لندن در بهار (مارس تا ژوئن) سال 2024 اعلام کرده است.


هدف برنامه شتاب دهنده CSS جذب کارآفرینان بریتانیایی و بین‌المللی است که علاقه‌مند به ایجاد حرفه در Web3 هستند.
جدیدترین برنامه CSS بیش از 8000 متقاضی دریافت کرد که 26 شرکت از a16z سرمایه‌گذاری کردند.

مدرسه بعدی کریپتو استارتاپ ما بهار 2024 در لندن خواهد بود و امیدواریم تیم‌های بزرگی را از منطقه برای ساخت پروژه‌های web3 جذب کنیم. CSS اخیر ما در لس آنجلس شامل تیم‌هایی از بریتانیا، ایالات متحده، هند، آلمان، فرانسه، آرژانتین، اکوادور، و کانادا بود.
— cdixon.eth در 11 ژوئن 2023

دفتر بریتانیا همچنین «با دانشگاه‌ها» در بریتانیا همکاری نزدیک خواهد کرد تا «استعداد و پشتیبانی» را برای باشگاه‌های مبتنی بر بلاکچین فراهم کند و فناوری بلاکچین را برای آموزش بیشتر در کلاس درس تشویق کند.

شریک عمومی سریرام کریشنن (Sriram Krishnan) مسئول دفتر جدید در لندن خواهد بود.

به گفته مؤسسه Sovereign Wealth Fund، اندرسن هوروویتز بزرگترین شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر در جهان با بیش از 35.8 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت (AUM) است.

در 11 ژوئن (21 خرداد)، a16z جمع‌آوری سرمایه 43 میلیون دلاری سری A را برای Gensyn مستقر در لندن، یک بازار مبتنی بر بلاکچین که خریداران و فروشندگان قدرت محاسباتی را به هم متصل می‌کند، رهبری کرد.


برخی از برجسته‌ترین سرمایه‌گذاری‌های a16z در فضای ارزهای دیجیتال شامل کوین بیس، آوالانچ، کامپاند، دپر لبز، اوپن‌سی، آپتیمیزم، سولانا، یونی سواپ و یوگا لبز هستند.
کوین تلگراف برای اظهار نظر با a16z تماس گرفت، اما پاسخ فوری دریافت نکرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array