به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، معامله‌گران نگران هستند که تقاضا برای نفت در ماه‌های آینده تحت فشار باقی بماند.

تحلیل تکنیکال نفت خام برنت

نفت خام برنت

نفت خام برنت در بحبوحه عقب‌نشینی گسترده در بازارهای نفت در حال کاهش است و در محدوده کوچکی نوسان دارد. نگرانی از رکود همچنان یک کاتالیزور منفی مهم برای نفت برنت است. آزمایش موفقیت‌آمیز سطح 74.60 دلار، نفت برنت را به سمت حمایت بعدی در 73.50 دلار سوق خواهد داد. اگر نفت برنت به زیر این سطح برسد، به سمت حمایت بعدی در کانال 72.50 دلار حرکت خواهد کرد.

سطوح حمایتی نفت خام برنت

74.60 دلار حمایت اولیه نفت خام برنت است. در صورتی که برنت نتواند این سطح را حفظ کند، حمایت‌های بعدی به ترتیب در سطوح 73.50 و 72.50 دلار قرار دارند.

سطوح مقاومتی نفت خام برنت

مقاومت اولیه نفت خام برنت در کانال 75.50 دلار قرار دارد. در صورتی که برنت بتواند از این سطح عبور کند به سمت مقاومت دوم و سوم در کانال‌های 77.50 و 78.50 دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال نفت خام وست تگزاس اینترمدیت (WTI)

نفت خام وست تگزاس

نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) در حال کاهش است، زیرا معامله‌گران همچنان نگران افزایش تقاضای نفت در تابستان هستند. از سوی دیگر کاهش‌های اخیر اوپک پلاس باعث حمایت قیمتی بازار نشده است. حرکت به زیر سطح 70.30 دلار، نفت WTI را به سمت حمایت 69.20 دلار سوق خواهد داد. اگر نفت وست تگزاس اینترمدیت به زیر 69.20 دلار کاهش یابد، به سمت سطح حمایت بعدی در 68.00 دلار خواهد رفت.

سطوح حمایتی نفت وست تگزاس اینترمدیت

حمایت اول در کانال 70.30 قرار دارد که در صورتی که WTI نتواند این سطح حمایتی را حفظ کند، به سمت حمایت بعدی در 69.20 و نهایتاً حمایت سوم در 68 دلار حرکت خواهد کرد.

سطوح مقاومتی نفت وست تگزاس اینترمدیت

مقاومت اولیه نفت WTI در کانال ۷۲,۷۰ قرار دارد. در صورتی که این سطح حمایتی حفظ نشود، نفت خام وست به سمت مقاومت دوم در کانال ۷۴ دلار و سپس مقاومت سوم در ۷۵.۷۰ دلار حرکت خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال گاز طبیعی

گاز طبیعی

گاز طبیعی به دلیل پیش‌بینی‌های آب و هوا کاهش یافت. گزارش دیروز آژانس اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) نیز به عنوان یک کاتالیزور منفی برای بازار عمل کرد. گاز طبیعی در محدوده 2.20 تا 2.35 دلار باقی مانده و تثبیت شده است. گاز طبیعی برای شروع یک حرکت صعودی باید از این محدوده خارج شود.

سطوح حمایتی گاز طبیعی

حمایت اولیه گاز طبیعی در کانال 2.20 دلار قرار دارد. در صورتی که گاز طبیعی نتواند این سطح حمایتی را حفظ کند به سمت حمایت‌های بعدی در سطوح 2 و سپس 1.80 دلار حرکت خواهد کرد.

سطوح مقاومتی گاز طبیعی

مقاومت اولیه گاز طبیعی در کانال 2.35 دلار قرار دارد، مقاومت دوم و سوم به ترتیب در کانال 2.60 و 2.85 دلار قرار دارد.

خلاصه

با تمرکز معامله‌گران بر پیش‌بینی‌های آب و هوا، گاز طبیعی کاهش یافت.

نفت خام وست تگزاس اینترمدیت عقب‌نشینی کرد، زیرا معامله‌گران معتقدند که تقاضا به اندازه کافی بالا نیست.

نفت برنت تا سطح 75 دلار کاهش یافت.

برای مشاهده آخرین اخبار اقتصادی کلیک کنید.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

نویسنده: لیلا درخشان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array