به گزارش ایران دکونومی، شرایط اقتصادی کشور در سال‌های گذشته به گونه‌ای بوده که لزوم برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه و افزایش دانش مالی در بین مدیران و فعالان اقتصادی کشور و همین طور آحاد جامه به خوبی احساس می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) به عنوان بزرگترین رويداد مالی منطقه خاورمیانه و یکی از مهمترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور به ایستگاه پانزدهم خود رسیده است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران (سید احمدرضا علایی) در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در این دوره میزان شرکت‌کنندگان ۲۰۰ درصد رشد داشت و ۱۳۶ شرکت در این نمایشگاه حضور دارند که بیان کننده ظرفیت ۲۶۰ شرکت است.

مرتضی قلی پور (حقوقدان بازار سرمایه) در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی گفت: نمایشگاه بورس، بانک و بیمه نقش بسیار موثری در جمع کردن متخصصین این حوزه زیر یک سقف داشته و از بهترین بخش‌های آن، می‌توان به برگزاری جلسات پرسش و پاسخ و همین طور کارگاه‌های آموزشی اشاره نمود.

قلی پور همچنین گفت: با توجه به حضور فعالین زیر یک سقف شرکت‌ها بیشتر تعامل داشته و گفتگوی در سطح مدیران باعث ایجاد ساز و کارهای جدیدی را پیش ببرند و اتفاقات بزرگتری را رقم بزنند.

در پایان قلی پور اذعان داشت: با توجه به رشد بازارهای مالی وجود چنین نمایشگاه‌هایی که بتواند افراد و شرکت‌ها را به سرمایه‌گذاران نزدیک کند قطعاً مثمر ثمر خواهد بود. با توجه به رشد بازارهای مالی وجود چنین شرکت‌هایی که بتواند افراد و شرکت‌ها را به سرمایه‌گذاران نزدیک کند قطعاً مثمر ثمر خواهد بود.

برای مشاهده مصاحبه کلیک نمایید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array