به گزارش ایران دکونومی، محمد احمدی (مدیر روابط عمومی بورس انرژی ایران) در حاشیه نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) گفت: نمایشگاه صنعت مالی بزرگترین رویداد مالی کشور است که فعالان حوزه بورس و بانک و به طور کلی سرمایه را زیر یک سقف جمع کرده و فرصت مناسبی برای آشنایی فعالین این حوزه و تبادل اطلاعات است.

احمدی در ادامه صحبت‌های خود گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی است که طی برگزاری جلسات و کارگاه‌های آموزشی حاشیه نمایشگاه، فعالین و شرکت‌های داخلی و خارجی بتوانند تبادل نظر کرده و حتی قراردادهای تجاری خوبی را منعقد سازند. کارگاه‌های آموزشی باعث می‌شوند آخرین تکنولوژی‌های بازار با کمترین هزینه به عموم مخاطبین انتقال داده شود.

احمدی از سوی دیگر به حضور شرکت‌های خارجی در نمایشگاه صنعت مالی اشاره کرد و گفت: بخشی از مخاطبین بورس انرژی ایران شرکت‌های خارجی هستند، چرا که ماهیت بورس انرژی ایران صادرات فرآورده‌های نفتی است. بنابران طی جلسات تعاملی با شرکت‌های خارجی، می‌توانیم به اهداف اولیه مورد نظر خود طی نمایشگاه صنعت مالی دست یابیم.

شرکت بورس انرژی ایران با هدف ساماندهی، پذیرش، نظارت و تسهیل انجام معاملات حامل‏های انرژی و اوراق بهادار مبتنی بر حامل‏های انرژی، فراهم آوردن دسترسی غیر تبعیض آمیز و منصفانه اعضاء به بسترهای معاملاتی، همكاری و هماهنگی با نهادهای مالی، شركت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای متولی بازارهای انرژی از جمله وزارتخانه‌‎های نفت، نیرو و صنعت و معدن و تجارت و شرکت‎‌های ملی نفت ایران، ملی پالایش و پخش فرآورده‎های نفتی ایران، ملی صنایع پتروشیمی، توانیر، مدیریت شبکه برق ایران، مدیریت منابع آب ایران و سازمان حفاظت محیط زیست و همچنین انجام سایر وظایف محوله در اساسنامه شرکت، به عنوان چهارمین بورس رسمی کشور به صورت شرکت سهامی عام تاسیس و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‏‌نماید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array