به گزارش ایران دکونومی، به نقل از روابط عمومی آتیه داده‌پرداز، فرامرز صابری که دارای مدرک کارشناسی ارشد هوش مصنوعی از دانشگاه صنعتی شریف است، پیش از این عهده‌دار معاونت فنی نیز بوده و از بنیان‌گذاران زیرساخت فنی شرکت آتیه داده‌پرداز محسوب می‌شود.

پیش از این امیر جلیلوند مدیرعامل آتیه داده‌پرداز بود، اما اکنون صابری به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شده است.

گروه دانش‌بنیان آتیه داده‌پرداز با نماد بورسی «آپرداز» در حوزه‌هایی همچون ارائه زیرساخت‌های پیامکی، راه‌کارهای مالی و بازاریابی دیجیتال فعال است.

شرکت دانش‌بنیان آتیه داده‌پرداز، امروزه یک شرکت تخصصی در حوزه فناوری‌های همراه است، ارائه راه‌حل‌های سازمانی، راه‌حل‌های بانکی و پرداخت الکترونیک و راه‌حل‌های ارتباطی بر بستر تلفن همراه، از زمره‌ فعالیت‌های تخصصی این شرکت است.

شرکت دانش‌بنیان آتیه داده‌پرداز به‌عنوان اولین و پرترافیک‌ترین ارائه‌دهنده‌ی بستر ارسال و دریافت پیام کوتاه در سطح کشور، فعالیت خود را در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد ارائه‌ی خدمات مبتنی بر تلفن همراه از سال ۱۳۸۱ آغاز کرد. به پشتوانه این سابقه درخشان و همچنین ارائه‌ی راه‌حل‌های مؤثر و کارا ازجمله راه‌کارهای مبتنی بر ارسال پیام و نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه، آتیه داده‌پرداز به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات برتر و جذاب برای بانک‌ها و سازمان‌های بزرگ که ارائه‌ی خدمات پایدار و قابل‌اطمینان از شاخصه‌های اصلی آن‌ها به شمار می‌رود، شناخته‌شده است.

شرکت آتیه داده‌پرداز با بهره‌گیری از سرمایه انسانی متعهد، متخصص و باتجربه (به‌عنوان اصلی‌ترین دارایی شرکت) و استفاده از دانش روز فناوری اطلاعات و پیگیری مداوم روند توسعه و پیشرفت آن می‌تواند به‌عنوان طراح، پیاده ساز و مشاور راه‌کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات و نرم‌افزار نقش‌آفرین باشد. تعهد به ارائه‌ی محصولات و خدمات باکیفیت متمایز و توجه ویژه به پشتیبانی فنی و خدمات در سایه سلامت کاری آتیه داده‌پرداز را از سایر رقبای خود متمایز ساخته است.

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array