به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شیبااینو (SHIB) به تازگی در حفظ سطوح نقدینگی قبلی خود با چالش‌هایی مواجه شده است. طی هفته‌های اخیر، این توکن حداقل نوسانات را نشان داده و بسیاری از سرمایه‌گذاران را در مورد مسیر آینده آن مردد کرده است.

با این حال، با وجود عدم فعالیت ظاهری در این شبکه، شاخص‌های مختلف به احتمال حرکات قابل توجه قیمت در آینده نزدیک اشاره دارند. از آنجایی که مسیر پیش روی شیبااینو (SHIB) تا حدودی محدود به نظر می‌رسد، این سوال مطرح می‌شود که این دارایی دیجیتال به کجا خواهد رسید و با چه فرصت‌ها یا موانع بالقوه‌ای مواجه خواهد شد.

مشکلات نقدینگی شیبااینو (SHIB)

در اوج بازار صعودی سال 2021، شیبااینو (SHIB) به عنوان یکی از چهره‌های برجسته بازار ظاهر شد و در زمینه افزایش قیمت پیشتاز بود. همین امر باعث شد توجه زیادی را از سمت فعالان بازار به خود جلب کند. در نتیجه این پیشرفت، کل ارزش قفل شده (TVL) در صرافی غیرمتمرکز شیباسوآپ (ShibaSwap )، به 1.75 میلیارد دلار رسید.

با این حال، طبق اعلام پلتفرم دیفای لاما (DefiLlama)، این معیار در شرایط کنونی، ضربه بزرگی را متحمل شده و تا مرز 25.16 میلیون دلار سقوط کرده است. در نگاه اول، این کاهش چشمگیر در کل ارزش قفل شده (TVL) ممکن است نگرانی‌هایی را در مورد بحران نقدینگی ایجاد کند. ولی بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد که این وضعیت می‌تواند موقتی باشد.

داده‌های اخیر نشان‌دهنده افزایش قابل‌توجه در حجم خرید شیبااینو (SHIB) در بازه‌های زمانی مختلف است. نگاهی دقیق‌تر به داده‌های کیف پول‌های این شبکه، تصویری متفاوت را نشان می‌دهد.

ارزش بازار شیبااینو
ارزش بازار شیبااینو اکنون در حدود 5.1 میلیارد دلار است. منبع: TradingView.com

اعتماد سرمایه‌گذاران به پتانسیل‌های بلند مدت شیبااینو (SHIB)

پس از تجزیه و تحلیل داده‌های درون زنجیره‌ای، نمودار ارائه شده توسط پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment) الگوی قابل توجهی را در میان هولدرهای توکن SHIB نشان می‌دهد. به طور خاص، سرمایه‌گذارانی که بین 1 تا 1،000،000 توکن شیبااینو (SHIB) دارند، افزایشی مداوم در میزان موجودی خود را نشان داده‌اند. این روند صعودی نشان می‌دهد که بخش قابل‌توجهی از گروه سرمایه‌گذاران خرد تا حدی به عملکرد بلندمدت این میم کوین اعتقاد دارند.

داده‌های مربوط به میزان کاربرد شبکه نیز کاهش تراکنش‌های روزانه را نشان می‌دهد که از میانگین 7000 به حدود 3500 مورد کاهش یافته است. با این وجود، این وضعیت لزوماً نشان‌دهنده وقوع وضعیت اضطراری قریب‌الوقوع نیست؛ بلکه می‌تواند بخشی از یک مرحله بزرگتر از روند تحکیم قیمت باشد، زیرا هولدرها منتظر بازگشت قیمت هستند.

با توجه به وضعیت فعلی رکود قیمت و کاهش نوسانات، احتمال آماده شدن شیبااینو (SHIB) برای یک تغییر قیمت قابل توجه زیاد است. این چشم‌انداز توجه سرمایه‌گذارانی را به خود جلب کرده است که از نزدیک، هرگونه تحولات بازار را رصد می‌کنند.

طبق داده‌های کوین گکو (CoinGecko) در حال حاضر شیبااینو (SHIB) با قیمت 0.00000855 دلار معامله می‌شود است که در 24 ساعت گذشته افت جزئی 1.2 درصدی و طی هفت روز گذشته 3.1 درصد کاهش را نشان می‌دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: newsbtc

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array