به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، با توجه به پلتفرم مالی غیرمتمرکز دیفای (DeFi) که وینتر‌میوت (Wintermute) توکن‌های آپتیمیزم (OP) خود را قبل از بازگشایی آتی که قرار است توکن‌هایی به ارزش 587 میلیون دلار به بازار عرضه کند، به کیف پول صرافی بایننس منتقل کرده است.

در 31 می (10 خرداد)، 386 میلیون توکن OP برای مشارکت کنندگان و سرمایه‌گذاران اولیه باز می‌شود. مقدار توکن‌هایی که به بازار عرضه می‌شود 9 درصد از کل عرضه را تشکیل می‌دهد. ارزش این توکن‌ها در حدود 587 میلیون دلار است و انتظار می‌رود عرضه در گردش را بیش از 100 درصد افزایش دهد.

کیف پول وینتر‌میوت که ظاهراً برای بازگشایی توکن آماده می‌شود، در دو روز گذشته 2.651 میلیون OP به ارزش 4.31 میلیون دلار را به بایننس منتقل کرده است. با توجه به پلتفرم تحلیلی روی زنجیره اسپات آن چین (Spot on Chain)، پلتفرم دیفای و سازنده بازار ارز دیجیتال قبلاً این توکن‌ها را به قیمت 1.63 دلار به ازای هر OP فروخته است.

این شرکت در مجموع 21.31 میلیون توکن OP از صرافی‌های رمزارزی بایننس و کوین بیس با قیمت متوسط 1.01 دلار جمع آوری کرد. وینتر‌میوت تاکنون 5.9 میلیون توکن به قیمت 10.6 میلیون دلار فروخته است و هنوز 15.37 میلیون OP را در اختیار دارد که در زمان نگارش این مقاله حدود 23.4 میلیون دلار ارزش دارد.

در سال 2022 (1401)، راهکار مقیاس‌پذیری لایه 2 اتریوم آپتیمیزم در دور سری B به رهبری آندریسن هوروویتز (Andreessen Horowitz) و پارادایم (Paradigm) مبلغ 150 میلیون دلار جمع‌آوری و یک میلیارد دلار در هزینه‌ها برای کاربران اتریوم صرفه‌جویی کرد. به گزارش کرانچ بیس (Crunchbase)، وینتر‌میوت یکی از سرمایه‌گذارانی بود که در این دور شرکت کرد.

در همین حال، آپتیمیزم برای ارتقای بزرگ در 6 ژوئن (16 خرداد) تنظیم شده است. در 16 می (26 اردیبهشت)، آپتیمیزم تاریخ ارتقای بدراک (Bedrock) خود را اعلام کرد، که انتظار می‌رود کارمزد تراکنش‌ها را کاهش دهد و سازگاری آن با شبکه اتریوم را افزایش دهد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array