به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، حجم معاملات صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر کاردانو مین سوآپ (Minswap) طی چند روز گذشته شاهد جهشی قابل توجه بوده است، زیرا معامله‌گران احتمالاً برای استفاده از فرصت‌های سود پیش‌آمده در بازار میم کوین‌ها به این شبکه هجوم آورده‌اند.

داده‌های مین سوآپ (Minswap) نشان می‌دهد که حجم معاملات روزانه آن از یک میلیون دلار ابتدای ماه می، به ۱۸ میلیون دلار در روز سه‌شنبه رسیده است. گفتنی است که مین سوآپ (Minswap) بزرگترین برنامه کاربردی در شبکه کاردانو از نظر کل ارزش قفل شده است که 37٪ از توکن‌های شبکه به ارزش بیش از 175 میلیون دلار را در اختیار دارد.

حجم معاملات در مین سوآپ کاردانو

چنین افزایش فعالیتی می‌تواند قیمت توکن‌های بومی این پلتفرم یعنی (MIN) را تا حد زیادی تقویت کند. ارزش این توکن به میزان استفاده از این پلتفرم معاملاتی بستگی دارد و به‌عنوان توکن حاکمیتی آن استفاده می‌شود.

تحلیلگران بخش قابل توجهی از این افزایش حجم را به فعالیت در بازار میم کوین‌های مبتنی بر شبکه بلاکچین کاردانو مثل اسنِک (SNEK) و بانک (BANK) نسبت می‌دهند. داده‌ها حاکی از آن هستند که قیمت این دو توکن در 24 ساعت گذشته تا 34 درصد افزایش یافته است و حجم معاملات آنها فقط در مین سوآپ (Minswap) در مجموع به 40 میلیون دلار می‌رسد.

این افزایش قیمت، صبح روز سه‌شنبه ارزش بازار این میم کوین را به ۸۰ میلیون دلار رساند و آن را به هشتمین توکن بزرگ در این گروه تبدیل کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coindesk

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array