به گزارش ایران دکونومی، روابط عمومی ایران‌کیش اعلام کرد که هادی قوامی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت اقتصاد در این خصوص توضیح داده است که برای انتخاب این شرکت‌ها، مجموعه شاخص‌های بهره‌وری، عملکرد تولید، سودآوری، میزان کارکنان شاغل و وسعت سازمان و یکی از مهم‌ترین آنها یعنی توجه به نوآوری بررسی شده‌اند که مجموعه کمیته علمی بر اساس این شاخص‌ها، این شرکت‌ها را برگزیده است.

او در ادامه گفت که امید داریم با جایزه رضایتمندی مشتری، تلاش برای بهره‌وری و نوآوری این شرکت‌ها را ارج نهاده و به‌عنوان یک ارزش به این بخش‌ها نور تابانده باشیم.

به گفته قوامی، مباحث امروز در جمع دولتی‌ها و مجلسیان مطرح شده و مکانی برای گفت‌وگوی قوای مقننه و اجرایی با فعالان اقتصادی را شکل داده است؛ فعالانی که قطعاً می‌توانند در سیاست‌گذاری‌ها نقش داشته باشند.

معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه قطعاً این جوایز باعث تشویق سایر تولیدی‌ها نیز می‌شود، اضافه کرد که امید داریم با ایجاد رقابت در میان بخش‌های اقتصادی تلاش هرچه بیشتر تمامی ارگان‌ها در اشتغال‌زایی، بهره‌وری و رشد را شاهد باشیم.

قوامی ضمن تأکید بر اینکه با توجه به شرایط امروز کشور، اهمیت دادن به اشتغال‌زایی و شنیدن مسائل بنگاه‌ها یکی از اولویت‌های ماست، ادامه داد که تشریح درد، نیمی از راه درمان است و ما امروز این دردها را شنیدیم.

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت پرداخت شناخته می‌شود. این شرکت با سابقه‌ای بیشتر از ۱۲ سال یکی از اولین‌های شرکت‌های ارائه‌کننده خدمات پرداخت است. در حال حاضر شرکت با بیش از ۳۰ دفتر و نمایندگی در سراسر کشور و سرمایه انسانی متخصص و مجرب آماده ارائه خدمات به کلیه بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری است. این شرکت بر آن است تا با ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر پرداخت الکترونیک، به اتکای گنجینه ارزشی دانش کارکنان خود، ضمن برخورداری از سود منطقی، ارتقای سطح تکنولوژی داخلی، رعایت کامل قوانین و مقررات و بهداشت کاری و حفظ مسئولیت‌های اجتماعی در جهت کسب رضایت مشتری، ارائه خدمت کند.

شرکت کارت اعتباری ایران‌کیش یکی از ۳ شرکت بورسی فعال در صنعت پرداخت است. از سوی دیگر هم این شرکت در سال‌های فعالیت خود تا به امروز، بنابر استراتژی‌های اتخاذ شده اقدام به گسترش همکاری با بانک‌های مختلف کشور کرده که نتیجه این اقدام، ایجاد و پشتیبانی شبکه پایانه فروش بیش از ۱۳ بانک و موسسه است.

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array