به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، داده‌های پلتفرم ردیاب اتراسکن (Etherscan) به تازگی نشان داده است که دو نهنگ بزرگ شیبااینو (SHIB) توده بزرگی از این میم کوین محبوب را بلعیده‌‍اند. مجموع توکن‌های خریداری شده توسط این دو نهنگ به حدود 12 میلیارد واحد می‌رسد. از طرفی، در 24 ساعت گذشته، کیف پول دیگری به تنهایی حدود 90 میلیارد شیبااینو (SHIB) خریداری کرده است.

انتقال صد میلیارد شیبااینو (SHIB) از صرافی‌های برتر

طبق گزارش اتراسکن (Etherscan)، تراکنش‌های مذکور از پلتفرم‌های معاملاتی مهم و شناخته شده‌ ارزهای دیجیتال یعنی کوکوین (KuCoin) و بایننس (Binance) صورت گرفته است. در اولین تراکنش، در مجموع 3,999,499,999 واحد SHIB منتقل شد. انتقال دوم نیز 8,850,930,915 SHIB را شامل می‌شد.

در همین حال، طی 24 ساعت گذشته، کیف پول دیگری بیش از 90 میلیارد توکن شیبااینو را جابه‌جا کرده است. این نقل و انتقالات از سه صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال یعنی بایننس، کوین بیس و اوکی اکس (OKX) انجام شده است. جالب اینجاست که این کیف پول هر بخش از شیباهای خریداری شده را بلافاصله پس از خرید به آدرس دیگری منتقل کرده است.

افزون بر این، طبق داده‌های موجود، اولین کیف پول علاوه بر خرید یک چهارم میلیارد توکن شیبااینو از صرافی کوکوین (KuCoin)، در طول 24 ساعت گذشته، سه تراکنش SHIB با همان ارزش نیز انجام داده است.

تراکنش های شیبااینو

به گزارش وبسایت خبری یوتودی (U.Today)، در حالی که شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama) توسعه دهنده اصلی شیبااینو از نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی نسخه بتای پروژه شیباریوم (Shibarium) خبر می‌دهد، نهنگ‌ها مبالغ هنگفتی (92 میلیارد به علاوه 384 میلیارد) از این میم کوین را خریداری کرده‌اند.

افزایش پذیرش شیبااینو (SHIB) از طریق بایننس

همانطور که قبلاً هم در گزارش‌ها خواندید، به لطف همکاری اخیر صرافی بایننس و سرویس پرداخت بایننس پی (Binance Pay )، شیبااینو (SHIB) و سایر ارزهای دیجیتال به ابزاری برای پرداخت در رستوران فست فود وندی و بیش از 600 فروشگاه دیگر در ایالت جورجیا تبدیل شده‌اند. هتل‌های صاحب نام، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها نیز در این فهرست حضور دارند.

به این منظور، بایننس پی با شرکت CityPay.io وارد همکاری شده است. CityPay.io پلتفرمی است که به کسب و کارها اجازه می‌دهد تا محصولات و خدمات خود را در مقابل ارزهای دیجیتال به فروش برسانند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array