به گزارش ایران دکونومی، امین صادقی، سرپرست مرکز ثبت دامنه کشوری اعلام کرده است که سیستم تیکتینگ این مرکز از سی‌ام اردیبشهت ماه فعال شده است. صادقی در این رابطه گفته است: خدمات پشتیبانی قبلاً از طریق ایمیل و مکالمه تلفنی انجام می‌شد، اما با راه‌اندازی سیستم تیکتینگ، کاربران می‌توانند از طریق وب‌سایت درخواست دهند و به وسیله پیامک، ایمیل و شماره پیگیری که به هر کاربر تخصیص یافته از روند پیگیری درخواست خود مطلع شوند.

کاربران از این پس می‌توانند از طریق پنل مدیریتی روند رسیدگی به درخواست خود را مشاهده کنند. پیش از این سیستم تیکتینگ در سایت ایرنیک فعال نبود و کاربران از طریق ایمیل و تماس تلفنی مشکلات خود را گزارش می‌دادند که این مسئله نارضایتی‌های زیادی را به دنبال داشت.

سرپرست ایرنیک اجرا شدن سیستم تیکتینگ را باعث کاهش تماس‌های تلفنی دانسته و گفته است: در سیستم گذشته کاربران ایمیل را ارسال می‌کردند، اما در جریان این که آیا ایمیل دیده شده یا نه قرار نمی‌گرفتند.

او همچنین در مورد تغییرات پیش روی این مرکز گفته است: بحث کاهش زمان آپدیت دامنه‌ها در دستور کار است و فرآیند رسیدگی به تایید نام دامنه‌ها نیز کوتاه‌تر شده است.

صادقی در ادامه گفته است: آپدیت دامنه‌ها در حال حاضر، از ساعت هشت صبح تا ۱۰ شب هر دو ساعت یک بار انجام می‌شود. در تلاشیم تا این آپدیت نهایتاً به صورت real time انجام شود. در حال حاضر به دنبال این هستیم تا در هفته‌های آینده زمان آپدیت را به هر یک ساعت برسانیم.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array