به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شتاب دهنده راه‌اندازی بلاکچین، آزمایشگاه‌های کرونوس (Cronos Labs)، راه‌اندازی دومین گروه خود را برای برنامه شتاب دهنده کرونوس اعلام کرده است. این برنامه که با سرمایه‌گذاری 100 میلیون دلاری پشتیبانی می‌شود، هدف آن حمایت از پروژه‌های رمزارزی در مراحل اولیه با ارائه فرصت‌های مشاوره و تامین مالی است.

طبق اعلامیه ارسال شده به کوین تلگراف (Cointelegraph)، آزمایشگاه‌های کرونوس هشت پروژه را برای شرکت در برنامه شتاب دهنده خود انتخاب کردند. هر یک از پروژه‌های منتخب یعنی آمنس (Omnus)، دیمی (DeMe)، فرند (Furrend)، سولاس (Solace)، ساکابا (Sakaba)، ایسن فایننس (Eisen Finance)، ارن نتورک (Earn Network) و کورگی ای‌آی (CorgiAI) برای شروع یک برنامه 12 هفته‌ای، سرمایه اولیه 30000 دلاری دریافت کردند.
پروژه‌های انتخاب شده طیف متنوعی از حوزه‌ها از جمله توسعه بازی Web3، شبکه‌های اجتماعی غیرمتمرکز، اشتراک‌گذاری ویدیویی متمرکز بر حیوانات خانگی، ادغام کیف پول قرارداد هوشمند، پلتفرم‌های وفاداری برای بازی Web3، تجمع مبادلات برای تجارت نهادی، بازارهای نقدی برای فرصت‌های سودآور و اکوسیستمی برای اقتصاد همتا به همتا هوش مصنوعی مولد را پوشش می‌دهند.

یکی از موضوعات کلیدی این گروه دوم، تلاقی هوش مصنوعی (AI) و فناوری بلاکچین است. آزمایشگاه‌های کرونوس با خدمات وب آمازون (AWS) همکاری کرده است تا کارگاه‌های مرتبط با هوش مصنوعی و جلسات راهنمایی را برای پروژه‌های شرکت‌کننده ارائه دهد. علاوه بر این، پروژه‌های انتخاب شده به منابع AWS از جمله یادگیری ماشین و خدمات هوش مصنوعی دسترسی خواهند داشت. هکن (Hacken)، سرتیک (CertiK)، کوولنت (Covalent) از جمله موارد قابل توجه به عنوان شرکای این گروه هستند.
در پایان، برنامه 12 هفته‌ای به پروژه‌های شرکت‌کننده داده می‌شود تا مفاهیم خود را به شرکای سرمایه‌گذاری در یک روز نمایشی که برای اواخر جولای 2023 (اوایل مرداد 1402) برنامه‌ریزی شده است، ارائه کنند. این رویداد به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا بودجه اولیه بیشتری را تضمین کنند و حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذارانی مانند ان‌جی‌سی (NGC)، فاندامنتال لبز (Fundamental Labs)، اسپارتان گروپ (Spartan Group) و دلفی دیجیتال (Delphi Digital) را به دست آورند.

کرونوس، پلتفرم بلاکچین توسط Crypto.com، برنامه شتاب دهنده 100 میلیون دلاری خود را در ماه ژوئن (خرداد) برای حمایت از پروژه‌های مالی غیرمتمرکز و Web3 در مراحل اولیه معرفی کرد. این برنامه توسط شرکت‌های مهمی از جمله مکانیزم کپیتال (Mechanism Capita)،اسپارتان لبز (Spartan Labs)، آی‌اواس‌جی ونچرز (IOSG Ventures)، اوکی بلاکچین کپیتال (OK Blockchain Capital)، ای‌پی کپیتال (AP Capital)، آلتکوین باز (Altcoin Buzz) و دوراهکز (DoraHacks) پشتیبانی می‌شود.
علیرغم زمستان طولانی رمزارزها، برنامه‌های شتاب دهنده بلاکچین با تمرکز بر توسعه وب 3 افزایش یافته است. در 22 می (1 خرداد)، شبکه باز (TON)، یک بلاکچین لایه 1 که توسط تلگرام توسعه یافته است، از “برنامه شتاب دهنده TON”، صندوقی به ارزش 25 میلیون دلار برای حمایت از پروژه‌های درون اکوسیستم خود رونمایی کرد. این برنامه سرمایه‌گذاری‌هایی از 50,000 تا 250,000 دلار در هر پروژه، همراه با مشارکت های ارزشمند و راهنمایی از تیم TON را ارائه می‌کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array