به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، روز ۲۵ می (4 خرداد)، شبکه بلاکچین فلوکی اینو (FLOKI) از آغاز همکاری خود با یک شرکت بازارساز دیجیتالی پیشرو در سطح جهان با نام دی‌.دبلیو.‌اف لبز (DWF Labs)، خبر داد. بر اساس این اطلاعیه، به محض آغاز این همکاری، DWF Labs مبلغی به ارزش 5 میلیون دلار به خرید توکن‌های FLOKI اختصاص داد. انتظار می‌رود این مشارکت بتواند موجب پذیرش گسترده فلوکی اینو (FLOKI) در سطح بازار ارزهای دیجیتال شود.

«آغاز یک همکاری استراتژیک میان DWF LABS با فلوکی اینو (FLOKI)! شریک جدید، 5 میلیون دلار توکن FLOKI خرید. WFLabs یک بازارساز پیشرو برای دارایی‌های دیجیتال و یک شرکت سرمایه‌گذاری چند مرحله‌ای در فضای وب 3 است. »

— FLOKI (@RealFlokiInu) . می 2023

طبق گزارش‌ها، DWFLabs با پتانسیل قوی‌تر برای رشد با یک اکوسیستم پایدار، در فلوکی اینو (FLOKI) سرمایه‌گذاری کرده است. همین اقدام به خرید بلافاصله بعد از آغاز مشارکت، نشان‌دهنده اعتقاد راسخ این شرکت به پیشرفت شبکه فلوکی (FLOKI) است.

تازه‌ترین اخبار مربوط به فلوکی اینو

شرکت DWF Labs علاوه‌بر اینکه یکی از برترین بازارسازان در صنعت کریپتو به‌شمار می‌رود، یک شرکت سرمایه‌گذاری مبتنی بر وب 3 نیز هست. این شرکت در زمینه راه‌اندازی یک صندوق سرمایه‌گذاری ویژه 1.1 میلیارد دلاری با نام Industry Recovery Initiative (IRI) با صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال بایننس همکاری می‌کند. همین ارتباط نزدیک میان DWF Labs و سرمایه‌گذاران و صرافی‌های بزرگ صنعت کریپتو جامعه فلوکی اینو را به پیشرفت این شبکه در نتیجه پشتیبانی‌های این شرکت امیدوار کرده است.

علاوه بر این، شرکت اروپایی Bitvavo که یک صرافی خوشنام در هلند است، اخیراً فلوکی اینو (FLOKI) را به لیست رمزارزهای پشتیبانی‌شده خود افزوده است. این اتفاق به FLOKI اجازه می‌دهد تا در بازار اروپا و جامعه بزرگتر آن با بیش از 1 میلیون کاربر، حضوری فعال داشته باشد.

در حال حاضر، تعداد هولدرهای فلوکی اینو (FLOKI) به حدود 440 هزار آدرس می‌رسد ولی پیش‌بینی می‌شود با ورود این رمزارز به بازار اروپا و همکاری‌های جدید، پذیرش FLOKI از سوی سرمایه‌گذاران خرد و همچنین سرمایه‌گذاران نهادی افزایش یابد.

نمودار روزانه فلوکی اینو

طبق داده‌های کوین مارکت کپ (coinmarketcap)، قیمت فلوکی اینو اکنون حدود 0.00003044 دلار است که طی 24 ساعت گذشته 1.90 درصد افزایش را نشان می‌دهد. حجم معاملات فعلی این رمزارز با ارزش بازاری در حدود 305،068،149 دلار، در حدود 296.416 میلیون دلار ثبت شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:thenewscrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array