به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ناشر استیبل کوین سیرکل (Circle) یورو کوین (EUROC) را در آوالانچ (Avalanche) راه‌اندازی کرده است، حرکتی که هدف آن ارائه پرداخت‌ها و خدمات مالی سریع‌تر و کارآمدتر برای توسعه دهندگان و کاربران است.

تیم سیرکل در اطلاعیه‌ای که به کوین تلگراف ارسال شد، گفت که راه‌اندازی بخشی از استراتژی چند زنجیره‌ای آنها برای یورو کوین است. این تیم گفت که در دسترس بودن یورو کوین در آوالانچ نقدینگی آن را افزایش می‌دهد و به کاربران این امکان را می‌دهد که به همراه استیبل کوین با پشتوانه دلار آمریکا، USD کوین (USDC) تراکنش را به یورو انجام دهند.

ناشر استیبل کوین سال گذشته یورو کوین را به عنوان یک استیبل کوین تنظیم یا قانونگذاری شده راه‌اندازی کرد که به طور کامل با ذخایر یورو پشتیبانی می‌شود. این بدان معنی است که هر توکن یورو کوین معادل یورو در موسسات مالی تحت نظارت ایالات متحده نگهداری می‌شود.

“ناشر یو‌اس‌دی‌سی سیرکل اینترنت فایننشال (USDC Circle Internet Financial) در حال راه‌اندازی یورو کوین می‌باشد که یک استیبل کوین کاملاً ذخیره شده و متصل به یورو است.”

— کوین تلگراف(@Cointelegraph) 16 ژوئن 2022

ژوآئو رجیناتو (Joao Reginatto)، معاون محصول سیرکل، گفت که راه‌اندازی یورو کوین امکان دسترسی بهتر به یورو را برای همه فراهم می‌کند. رجیناتو توضیح داد:

“هنگامی که سال گذشته برای اولین بار یورو کوین را در اتریوم معرفی کردیم، می‌خواستیم هر کسی که به اینترنت متصل است به یورو در سراسر مرزها و مناطق زمانی دسترسی داشته باشد.”

بر اساس گزارش رجیناتو، آوردن توکن به آوالانچ به توسعه دهندگان و کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربه مقرون به صرفه‌تری در تراکنش‌های مالی خود داشته باشند. مجری معتقد است که این امر امکانات جدیدی را برای پرداخت‌ها و حواله‌ها ایجاد می‌کند.

جان ناهاس (John Nahas)، معاون توسعه کسب و کار در آوا لبز (Ava Labs)، انتظار بازخورد و استفاده از یورو کوین در بلاکچین آوالانچ را دارد. به گفته ناهاس، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) در حال گسترش به یک محیط چند ارزی و فرامرزی است و افزودن EUROC پذیرش را در بخش بسیار بزرگتری از جهان سرعت می‌بخشد.

در همین حال، سیرکل اخیراً پروتکلی را معرفی کرده است که امکان انتقال زنجیره‌ای USDC را بین اتریوم و آوالانچ فراهم می‌کند. در 26 آوریل (6 اردیبهشت)، تیم پروتکلی را راه‌اندازی کرد که کوین‌ها را روی زنجیره فرستنده می‌سوزاند و کوین‌های جدید را در زنجیره گیرنده مینت می‌کرد. این حرکت به شدت با پل‌های سنتی که به سادگی توکن‌ها را به قرارداد خود قفل می‌کنند، متفاوت است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array