اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی بودید که دیروز با پیام‌رسان iMessage خود به مشکل برخوردید، شما در مواجهه با این مسئله تنها نبوده‌اید.

به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، صفحه بخش پشتیبانی کمپانی عظیم اپل، با نمایش دادن پیامی به کاربران این اطمینان‌خاطر را می‌دهد که بعد از بروز کمی اختلال، پیام‌رسان iMessage مجدداً و بدون هیچ مشکلی در دسترس کاربران است.
قبل از این، پیام دیگری با مضمون “در حال حاضر، کاربران ممکن است برای ارسال یا دانلود فایل‌ها در پیام‌رسان iMessage با مشکل مواجه شوند”در این صفحه نمایش داده می‌شد.

بر اساس آمارهای ثبت شده توسط وبسایت واسطه Downdetector، کاربران آیفون علاوه بر ارسال و دانلود فایل، در ارسال و دریافت پیام‌های متنی نیز با مشکل مواجه شده بودند. به‌نظر می‌رسد که این اختلالات کمی پیش از نیمه‌شب دیروز (به وقت منطقه زمانی EDT ) اتفاق افتاده بودند.

iMessage

دلیل اختلال در iMessage چه بود؟

کمپانی اپل توضیحات بیشتری درباره دلیل بروز این اختلالات گسترده ارائه نداده است. هنوز مشخص نیست که دقیقاً چه‌چیزی باعث قطع شدن خدمات پیام‌رسان iMessage به کاربران شده است.

دیگر سرویس‌های آنلاین اپل، از جمله iCloud و اپ‌استور، تحت تاثیر اختلالات به‌وجود آمده در زیرساخت پیام‌رسان iMessage قرار نگرفته بودند.

با این حال، بخش پشتیبانی کمپانی اپل به این نکته اشاره کرده بود که تعدادی از کاربران در هنگام استفاده از اپلیکیشن Photos نیز با مشکل روبرو شده بودند. به‌نظر می‌رسد که این اختلالات درحال حاضر کاملاً رفع شده باشند.

منبع: TechCrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array