به گزارش ایران دکونومی، سرویس برداشت مستقیم از حساب (direct debit) در آی قصه فعال شد و از این پس در صورت اجازه کاربران، حساب آنها در آی‌قصه ماهانه به صورت خودکار شارژ می‌شود.

وحید ترابی، مدیرعامل جدید آی قصه، در خصوص سرویس برداشت مستقیم آ‌ی قصه گفت: «این سرویس با همکاری شرکت فرابوم که یکی از ارائه‌دهندگان سرویس برداشت مستقیم در کشور است، ارائه شده و کاربران با توجه به روال فعالسازی و امکان بانک خود، می‌توانند از این سرویس استفاده کند».

به گزارش روابط عمومی آی قصه، برداشت مستقیم از حساب یا دایرکت دبیت در نسخه جدید آی قصه فراهم شده است، به این صورت کاربران می‌توانند اشتراک یک‌ماهه خود را با شارژ خودکار فعال کنند.

به گفته ترابی در این سرویس، دیگر نیازی به طی‌کردن مراحل طولانی پرداخت از جمله وارد کردن اطلاعات کارت و دریافت رمز نیست و کاربران تنها با یک‌بار ثبت شماره حساب خود به آی قصه اجازه می‌دهند تا هرماه به صورت خودکار از حسابشان هزینه اشتراک را تمدید کند و به این صورت اشتراک کاربران هیچ‌وقت غیرفعال نمی‌شود.

نسخه ios آی قصه در اسفندماه عرضه می‌شود

ترابی در مورد تغییراتی که در نسخه جدید اندروید اپلیکیشن آی قصه ایجاد شده، اضافه کرد: «نسخه اندروید آی قصه پس از 8 ماه تلاش و بازطراحی ارائه شد و امکانات جدیدی به آن مانند سرویس برداشت مستقیم افزوده شده است».

ترابی از راه‌اندازی نسخه ios آی قصه خبر داد و گفت: «نسخه ios هم شبیه به نسخه به‌روز شده اندروید است و به‌زودی در اسفندماه روی بازارهای داخلی آیفون ارائه می‌شود».

 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array