به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، پس از افزوده شدن قابلیت رزومه‌نویسی به کمک هوش مصنوعی به لینکدین، قرار است گزینه‌های جدیدی در زمینه احراز هویت نیز به این پلتفرم افزوده شود.

این کمپانی در روز دوشنبه اعلام کرد که از ویژگی‌های احراز هویتی جدیدی در بخش آگهی‌های استخدام رونمایی خواهد کرد. هدف از این اقدام، جلب اعتماد کاربران و افزایش شانس استخدام و ایجاد روابط کاری سالم و مطمئن است.

از این پس، پلتفرم لینکدین نماد مخصوص احراز هویت آگهی‌های شغلی و اطلاعات مربوط به مسئول استخدام یا کمپانی مبدا آن آگهی را به کاربران نمایش خواهد داد.

هنگامی که نماد احراز هویت در یک آگهی شغلی رؤیت شود، به این معناست که جزئیات و اطلاعات مربوط به این پست توسط فرد نویسنده، مسئول استخدام، لینکدین و یا یکی از شرکا تایید و احراز هویت شده است.

نماد مخصوص احراز هویت در لینکدین نشان‌دهنده موارد زیر خواهد بود: آیا نویسنده این آگهی واقعاً در یک کمپانی معتبر مشغول به‌کار است یا خیر، آیا ایمیل کاری و یا ایمیل کمپانی مبدا تاییدیه‌های لازم را دریافت کرده است یا خیر و یا محل کسب‌وکار این افراد از طرف دولت مورد تایید است و مجوزهای لازم را کسب کرده یا خیر.

کمپانی لینکدین با انتشار پستی در پلتفرم رسمی خود نوشت: “ما با رونمایی از این نمادهای احراز هویت قصد داریم تا میزان عزت نفس کاربران در جستجوی شغل مناسب با شرایط و روحیات خود را افزایش داده و مسبب ایجاد رابطه‌ای مبنی بر اعتماد و اطمینان میان کارجویان و کارفرمایان است.”

در ادامه این پست ذکر شده: “از ویژگی احراز هویت در آگهی‌های شغلی لینکدین به‌تازگی بهره‌برداری شده و همانطور که به‌مرور این ابزارها را گسترش و توسعه خواهیم داد، این نمادها بیشتر و بیشتر در جستجوی شغل مناسب کاربران پدیدار خواهند شد.”

لینکدین

احراز هویت در لینکدین در مقایسه با دیگر شبکه‌های اجتماعی

ماه گذشته، کمپانی لینکدین از روش‌های جدیدی برای احراز هویت افراد و محل کارشان رونمایی کرد. برخلاف متا و توییتر، روش‌های احراز هویتی جدید پلتفرم لینکدین شامل اشتراک ماهانه پولی و یا تیک آبی معروف نیستند.

کمپانی متا اخیراً از سیستم احراز هویت پولی خود در کشور بریتانیا نیز بهره‌برداری کرده است. کاربران اپلیکیشن‌های تحت مدیریت این کمپانی، فیسبوک و اینستاگرام، می‌توانند برای تهیه تیک آبی احراز هویت در این دو پلتفرم ماهانه مبلغ 9.99 یورو به‌صورت جداگانه بپردازند. از قابلیت احراز هویت Meta Verified چندی پیش در آمریکا رونمایی شده بود.

در کمپانی توییتر نیز، ایلان ماسک با حذف تیک‌های آبی محبوب این پلتفرم و عرضه اشتراک 8 دلاری ماهانه Twitter Blue، مسبب ایجاد مشکلات بسیاری در این شبکه اجتماعی شد.

در زمان اطلاع‌رسانی کاربران از این قابلیت، لینکدین با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود که باور دارد دسترسی به ابزارهای احراز هویت باید در دسترس همه کاربران قرار گیرد، و به همین دلیل این ابزارها در این کمپانی رایگان هستند.

برخلاف کمپانی‌های توییتر و متا، که سیستم احراز هویتی خود را به همراه ویژگی‌های جانبی به کاربران ارائه داده بودند، لینکدین قصد دارد در مسیر متفاوتی قدم بردارد.

تمرکز این کمپانی تماماً بر تایید و احراز هویت کاربران خواهد بود، به امید اینکه هنگام رویارویی با سودجویان و کلاهبرداران، این اقدامات امنیتی مؤثر واقع شوند.

منبع: Techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array