به گزارش ایران دکونومی، امروزه با زیاد شدن وب‌سایت‌های در خصوص برگزاری رویدادها، اکثر از ثبت‌نام‌های رویدادها از طریق وب‌سایت و در فضای آنلاین صورت می‌گیرد. یکی از این سامانه‌ها «پرتال رویدادها» است که به تازگی راه‌اندازی شده است.

استارتاپ «پرتال رویدادها» اکنون از طریق آدرس اینترنتی  https://portal.creativehousenet.ir/event در دسترس می‌باشد. کسانی‌که می‌خواهند جهت برگزاری رویدادها در این وب‌سایت ثبت‌نام کنند، باید حداکثر دو هفته قبل از تاریخ برگزاری نسبت به آن اقدام نمایند.

همچنین همه‌ رویدادها پس از تأیید، در وب‌سایت https://creativehousenet.ir/web/event-list نمایش داده می‌شود. لازم به ذکر است که خدمات حمایتی و اطلاع‌رسانی در خصوص رویدادهایی که در پرتال ثبت نشده باشد در این وب‌سایت ارائه نمی‌شود و علاوه بر آن درج لوگوهای معاونت علمی و فناوری، اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین مجموعه‌های وابسته در پوستر و اطلاع‌رسانی‌های مرتبط منوط به ثبت‌نام مذکور می‌باشد.

قبل از راه‌اندازی «پرتال رویدادها» وب‌سایت‌ و سامانه‌هایی مانند ایوند، رویداد الکترونیکی، ایونت سنتر، ویستا، کولبران و … نیز در این خصوص فعالیت داشتند.

نحوه ثبت‌نام رویدادها از طریق این وب‌سایت‌ها به‌گونه آنلاین صورت گرفته و متقاضی از طریق صفحه‌ای نتایج گوگل و یا از طریق وارد کردن لینک سایت، به وب‌سایت ثبت‌نامی وارد شده و با انتخاب روز و سانس (ساعت) و یا هم رویداد خاص، به اطلاعات رویداد دسترسی پیدا می‌کند، سپس با انتخاب گزینه مورد نظر و پس از پرداخت از طریق درگاه اینترنتی، اطلاعات ورود و بلیط خود را دریافت می‌کند.

اگر کسب‌وکارها در ارتباط با برگزاری انواع رویدادهایی مثل کنسرت‌ها، همایش‌ها، سیمنارها و جلسات آموزشی باشد، پیشنهاد می‌گردد تا از این وب‌سایت‌های ثبت‌نامی رویدادها استفاده گردد. مالک رویداد می‌تواند با استفاده از این نوع وب‌سایت‌ها، به‌صورت خیلی ساده و سریع رویداد خود را با یک دامنه اینترنتی در فضای آنلاین قرار دهد و شروع به فروش بلیط کند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array