به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به گفته مدیر عامل فدی (Fedi)، بیت کوین تا پایان سال 2023 در آستانه تصاحب تاج و تخت ارزهای دیجیتال است، زیرا برتری آن از هر نظر مشخص خواهد شد.

در جریان رویداد بیت کوین 2023 در میامی، جو هال (Joe Hall)، خبرنگار کوین تلگراف، با اوبی نووسو (Obi Nwosu)، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران فدی، که یک پروتکل نگهداری بیت کوین است و راه حلی جایگزین برای کسانی که به صرافی‌های متمرکز دسترسی ندارند یا به آنها اعتماد ندارند، مصاحبه کرد.

نووسو در طول مصاحبه تاکید کرد که انکار این که بیت کوین دارای سریع‌ترین، ارزان‌ترین، آسان‌ترین، غیرمتمرکزترین و امن‌ترین اکوسیستم است، به طور فزاینده‌ای سخت می‌شود.

او پیش‌بینی می‌کند که این موضوع تا پایان سال بیشتر آشکار شود. وی خاطرنشان کرد:

تا پایان سال جاری مشخص خواهد شد که برای بیت کوین شمارش معکوس خواهد بود.

نووسو گفت که آیا هدف توسعه عملکرد، ایجاد یک شبکه رسانه‌های اجتماعی غیرمتمرکز یا توانمندسازی جوامع محلی باشد، به طور فزاینده‌ای آشکار می‌شود که بیت کوین کارآمدترین و ایمن‌ترین راه‌حل است.

با این حال، او معتقد است که علاوه بر بیت کوین، فضایی برای ارزهای دیجیتال دیگر نیز وجود دارد.

علاوه بر این، او بر یک سوء تفاهم بزرگ در مورد بیت کوین تاکید کرد.

نووسو گفت: این تصور اشتباه وجود دارد که محدودیت عملکردی یا مقیاس‌پذیری با بیت‌کوین وجود دارد، اما واقعیت این است به‌طور باورنکردنی سریع اتفاق می‌افتد و افزود که تمرکز بر ایجاد راه‌حل‌هایی که برای اولین بار درست هستند، وجود دارد.

نووسو تأکید کرد که اولویت دادن به کمال ممکن است باعث تأخیر شود، اما ترجیح داده می‌شود تا نیاز به ایجاد تغییرات دوباره باشد.

از نظر نووسو، ارز دیجیتال یک ایده است، زیرا ترکیبی از جنبه‌های فلسفی و تکنولوژیکی است که به نوعی با هم ترکیب شده‌اند.

او توضیح داد که به دلیل ماهیت نامشهود ارز دیجیتال، نمی‌توان با نیروهای فیزیکی مانند تفنگ یا موشک مبارزه کرد. در عوض، از طریق اطلاعات غلط و گاهی اوقات مقررات نامناسب یا شدید در برابر حملات آسیب پذیر است.

به گفته نووسو، کشورهایی که به آزادی بیان یا به طور کلی آزادی اعتقاد ندارند، فعالانه به این مقررات سختگیرانه در مورد ارزهای دیجیتال نگاه می‌کنند.

او معتقد است که کلید مبارزه با این موضوع «اصلاح» اطلاعات نادرست و ایجاد سیستم‌هایی است که «افراد خوب را توانمند می‌سازد».

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array