به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ویوک راماسوامی (Vivek Ramaswamy) دومین نامزد ریاست جمهوری 2024 (1403) در ایالات متحده است که رسماً کمک‌های بیت کوین را برای کمپین خود پذیرفته است.

راماسوامی اعلام کرد که کمک‌های بیت کوین را می‌پذیرد. این افشاگری تنها دو روز پس از آن صورت گرفت که رابرت اف کندی جونیور (Robert F. Kennedy Jr) اولین نامزد ریاست جمهوری در تاریخ ایالات متحده شد که کمک‌های مالی کمپین را به صورت بیت کوین پذیرفت. راماسوامی که روی صحنه در بیت کوین 2023 (1402) در میامی فلوریدا صحبت می‌کرد، گفت: “بیایید انتخابات 2024 را به یک رفراندوم در مورد ارز فیات تبدیل کنیم.”

همانطور که در بالا نشان داده شد، راماسوامی یک کد QR را هنگامی که روی صحنه بود نمایش داد که وقتی کد اسکن شد، کاربران را به درگاه پرداخت هدایت می‌کند که گزینه‌های پرداخت مختلفی را برای کمک‌های مالی ارائه می‌دهد، از جمله این گزینه‌ها بیت کوین و ساتوشی (satoshi) که کوچک‌ترین واحد بیت کوین است، به چشم می‌آمدند.

راماسوامی برای دریافت کمک‌های مالی بیت کوین، سرویس پرداخت بیت پی (BitPay) را انتخاب کرد. با این حال، بیت‌ پی از ارزهای دیجیتال دیگر، از جمله بیت کوین کش (BCH)، اتر، دوج کوین، لایت کوین (Litecoin)، ایپ کوین (ApeCoin‌)، و شیبا اینو (‌Shiba Inu) و غیره پشتیبانی می‌کند.

شهروندان واجد شرایط ایالات متحده و ساکنان دائمی می‌توانند تا سقف 6600 دلار برای این کمپین کمک کنند، که به عنوان کمک‌های خیریه برای اهداف مالیات بر درآمد فدرال کسر نمی‌شود. به اهداکنندگان یک توکن غیرقابل تعویض (NFT) اعطا می‌شود.

در ماه فوریه (بهمن 1401)، قانون‌گذاران در مجلس نمایندگان کانزاس (Kansas) لایحه‌ای را ارائه کردند که در آن سقف 100 دلاری برای کمک‌های مالی ارزهای دیجیتال مطرح می‌شود.

برای کمک‌های مالی کمتر از 100 دلار، گیرنده باید رمزارز را به دلار آمریکا تبدیل کند، از رمزارز برای هزینه‌ها استفاده نکند و وجوه را نگه ندارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array