به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، در 20 می (30 اردیبهشت)، مایک کانوویتز (Mike Kanovitz)، شریک شرکت حقوقی لووی اند لووی (Loevy & Loevy)، در توییتی اعلام کرد که نامه تقاضای تسویه حساب به صورت یک NFT به آدرس کیف پول مرتبط با اینفلوئنسر معروف به بن دات اث (Ben.eth) ارائه شده است که هویت واقعی او فاش نشده است.

او ادعا کرد که بن دات اث از استراتژی راه‌اندازی دستکاری برای توکن سایوپ (PSYOP) استفاده کرده است که در پیش فروش اولیه خود در طی 72 ساعت 7 میلیون دلار جمع‌آوری کرد.

نگرانی‌ها حول این بود که چگونه استخرهای نقدینگی (LP) ساختار یافته بودند و چگونه توکن‌ها پس از پیش‌فروش مورد کلاهبرداری واقع شدند.

مدت کوتاهی پس از انتشار این مورد در توییتر، بن دات اث در توییتی نوشت که 50 درصد از توکن‌ها ارسال شده‌اند و مابقی نیز در کوتاه‌مدت ارسال خواهند شد.

کانوویتز خاطرنشان کرد که بازپرداخت کاری است که باید انجام شود. با این حال، او نسبت به اقدامات قانونی احتمالی در صورت عدم بازپرداخت هشدار داد:

علاوه بر این، او نسبت به یک فرآیند بالقوه برای بن دات اث در صورت عدم رعایت نامه هشدار داد.

کانوویتز همچنین تهدید کرد که ارتباطات اینفلوئنسر را مشخص و هویت واقعی زندگی مشترک اینفلوئنسرها را فاش خواهد کرد.

کانوویتز نامه را با این جمله به پایان رساند: “شما درگیر کلاهبرداری واقعی هستید و این به افراد واقعی آسیب می‌رساند. اگر آن را درست نکنید، عواقبی در پی خواهد داشت.”

در پاسخ به این نامه، بن دات اث آن را چند ساعت بعد در 20 می بازنشر کرد و اظهار داشت که آنقدر غیرحرفه‌ای است که می‌تواند آنها را با کانون وکلا دچار مشکل کند.

کوین تلگراف برای اظهار نظر با بن دات اث تماس گرفت، اما پاسخی از طریق دریافت نکرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array