به گزارش ایران دکونومی، بهمن امام، مدیرعامل پلتفرم آچاره در همایشی که تحت عنوان «کار، تلاش و عزت» به مناسبت هفتمین سال فعالیت این پلتفرم در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران برگزار شده بود، گفت که همکاری آچاره با شهرداری منطقه ۱۱ و سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی اتفاقات خوبی را به‌وجود آورد که ما به همین دلیل تصمیم گرفتیم برترین کارگران و متخصصان مناطق ۲۲گانه را معرفی و همکاری خود را با سایر سازمان‌ها ادامه دهیم.

آچاره یکی از محصولات پلتفرمی شرکت دانش بنیان ساناگسترسبز می‌باشد که در سال ۱۳۹۵ هجری شمسی توسط برخی از دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتی شریف تأسیس گردید. این پلتفرم به کاربران این امکان را می‌دهد تا در منزل از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن آچاره در تمام اوقات هرنوع سفارشی را بدهند. این خدمات از نظافت و پذیرایی گرفته تا بازسازی و دکوراسیون منازل را دربر می‌گیرد.

در این میان یکی از همکاری‌های آچاره، با خانه کارگر می‌باشد. در این خصوص مدیرعامل آچاره افزود که ما تلاش کردیم تا در راستای رشد اشتغال‌زایی و ایجاد فرصت شغلی برای متخصصان در شهر تهران مفید واقع گردیم و از این‌رو همکاری آچاره با خانه کارگر نیز یکی از تاره‌ترین اتفاقاتی است که می‌تواند نتایج مثبتی را برای کارگران و متخصصان این حوزه داشته باشد. به گفته او؛ آنان علاوه بر این‌که در حال عقد تفاهم‌نامه با کمیته امداد می‌باشند، بیش از یک میلیون سفارش در آچاره را ثبت کرده و در کنار آن تعمیرات و نگهداری دانشگاه شریف و ساختمان‌های همراه اول نیز توسط آچاره انجام می‌شود.

البته این تفاهم‌نامه هنوز در مرحله نیمه‌نهایی بوده و قرار است فعالیت‌هایی که آچاره در شهرداری انجام می‌داد، پس از تفاهم‌نامه در کمیته امداد انجام گردد. بر این اساس کمیته امداد نیروهای تحت پوشش خود را به آچاره معرفی کرده تا از این طریق برای‌شان پس از آموزش شغل ایجاد گردد. به این ترتیب این نیروها پس از عضویت در آچاره می‌توانند کار جدید بگیرند.

به گفته امام، نوسانات و بی‌ثباتی کشور در بخش‌های اقتصاد و سیاست از مهم‌ترین چالش‌های آچاره بوده که این باعث معیشت بد و به تبع آن افت کسب‌وکارها شده است.

با این حال مدیرعامل آچاره بیشترین رشد کسب‌وکار از طریق این پلتفرم را در حوزه تعمیرات عنوان کرده است. بهمن امام گفت که پلتفرم آچاره در حوزه تعمییرات بیشترین رشد را به‌دست آورده است. همین رشد نیز به خودی خود به حوزه اقتصادی کشور بر می‌گردد. به‌خاطر شرایط سخت اقتصادی، افراد توانایی خرید کالای جدید ندارند و تا جای ممکن سعی می‌کنند تعمیرات انجام بدهند و در این شرایط است که آچاره از صفر تا صد یک خانه را نوسازی می‌کند. او توضیح داد که اکنون آچاره دو میلیون کاربر داشته و تلاش دارد تا مطابق با نیازمندی‌های کاربران فعالیت خود را رشد بدهد.

درباره پلتفرم «آچاره» بیشتر بدانید

این پلتفرم با استفاده از دانش فناوری اطلاعات تیم توسعه دهنده‌ خود، انواع نیروهای خدماتی تخصصی را استخدام کرده و مستقیماً به متقاضیانِ خدمات وصل می‌کند. از مهم‌ترین اهداف این پلتفرم؛ رفع دغدغه‌های مربوط به خدمات منزل برای مشتریان، ایجاد تحول در زمینه خدمات منزل و ایجاد شغل برای تعداد زیادی از افرادی‌که قادر به کار فنی هستند ولی به دلیل نبود سرمایه نمی‌تواند خود را معرفی و با مشتری ارتباط بگیرند، می‌باشد.

علاوه بر آن نیروهای خدماتی این پلتفرم دارای گواهی عدم سوءپیشینه و عدم اعتیاد می‌باشند تا مشتری راحت‌تر بتواند به آنها اعتماد کند. از سوی دیگر، یکی از موضوعاتی را که همواره مدیریت آچاره ارائه می‌کند تغییر کیفیت خدمات ارائه شده مطابق به نیاز روز مشتری بوده و آنان تلاش دارند کیفیت‌های بهتری را به مشتری عرضه کنند.

قابل ذکر است که آچاره یک فرصت مناسب برای نیروهای نظافتی، پرستاری، باغبانی، تعمیراتی و تأسیساتی می‌باشد که از این طریق در هر زمان و مکان می‌توانند کسب درآمد داشته باشند.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array