ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، برای هشتمین سال متوالی تندیس مالی رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرد.

به گزارش ایران دکونومی، به نقل از روابط عمومی ایرانسل، این شرکت مخابراتی در ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ موفق شده تا بیستمین گواهینامه و تندیس «رعایت حقوق مصرف کنندگان» را دریافت کند. این مراسم با حضور حسین فرهیدزاده (معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان)، حسین زاده‌قشمی (مدیرکل روابط عمومی و تشکل‌های سازمان حمایت مصرف کنندگان)، اکبر تقوی شوازی (معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان) و محمدرضا زین‌الدینی (نماینده وزیر و رئیس مرکز سرمایه انسانی و سازمانی وزارت صمت در وزارت صنعت، معادن و تجارت) برگزار شد. این تندیس به بیژن عباسی آرند، مدیر عامل ایرانسل، اپراتور دیجیتال ایران و ارائه دهنده خدمات نسل پنجم در ایران اهدا شد.

حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان رعایت حقوق مصرف کنندگان به اهمیت رضایت و حمایت از مشتریان برای ادامه کسب‌وکار پرداخته و گفت که این جایزه بهترین جایزه حوزه صمت می‌باشد، زیرا از جانب مصرف کنندگان است.

او افزود که شرکت‌های برگزیده برای انتقال تجربه و دانش به دیگر شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی اقدام کنند و تجربیات‌شان در حوزه خدمات مشتری، فروش و نظام‌های مدیریتی را در اختیار شرکت‌های دیگر قرار دهند.

مراسم مذکور توسط سازمان و انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای برنامه ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشه راه تحول نظام استانداردسازی ایران و همچنین بالا بردن توانایی اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و تجلیل از رهبران مشتری‌مداری در حوزه رضایتمندی مشتری گام موثر برداشته‌اند، برگزار گردید.

بررسی انعکاس صدای مشتری در برآورده کردن نیازمندی‌های تولیدکنندگان و توزیع کنندگان، تقویت استراتژی سازمان‌ها جهت تأمین نیازهای مشتری، آشنایی با تاکتیک‌های جهانی تعامل با مشتریان و برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی مدیریت از جمله اهداف برگزاری این مراسم می‌باشد.

قابل ذکر است که قبل از این نیز ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرونده در کسب رضایت متشریان و حمایت از مصرف کنندگان، به مدت هفت سال پی در پی موفق به دریافت گواهی‌نامه و تندیس ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

منبع: راه پرداخت

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array