کارگاه تحول دیجیتال در صنعت مالی در سومین روز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در کافه سرمایه برگزار شد.

به گزارش ایران دکونومی، فرزانه غلام ابوالفضل، مدرس کارگاه تحول دیجیتال در صنعت بانکی و اقتصاد مالی، در سومین روز برگزاری نمایشگاه اینوتکس در کافه سرمایه گفت که آموزش‌های این کارگاه در خصوص مباحث جدید بوده که استقبال خوبی از سوی افراد با سنین مختلف صورت گرفته است.

او اضافه کرد که فضای فراهم شده برای کسب آگاهی‌ها در کافه سرمایه خوب بوده و کارگاه مفیدی برای شرکت کنندگان داشتیم و به‌طور کلی برنامه‌ریزی منسجمی توسط این بخش نمایشگاه راجع به مباحث نوین صورت گرفته است.

امسال حضور تیم‌های مختلف و جدید در نمایشگاه اینوتکس قابل مشاهده بوده است. از آنجایی که در سال‌های گذشته شرکت‌ها و استارتاپ‌های حاضر در نمایشگاه تکراری بودند، اما امسال تیم‌های جدید با ایده‌ها و فعالیت‌هایشان در نمایشگاه حضور یافتند که بسیار مورد پسند همگان بوده است.

از سوی دیگر هم برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ با استقبال خوبی از سوی مردم روبه‌رو بوده که این بیانگر اطلاع‌رسانی دقیق می‌باشد. علاوه بر حضور پررنگ مردم در غرفه‌ها، حضور سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی نیز خیلی مشهود بوده است.

در همین حال فرزانه غلام ابوالفضل پیشنهاد کرد که ارتباط‌گیری موثر جهت حضور بیشتر کشورهای خارجی و تقویت ارتباطات بین‌المللی بسیار مهم بوده و لازم است جای آن در نمایشگاه‌های اقتصاد نوین بیشتر باشد.

منبع: هاب رسانه اینوتکس

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array