کارگونت یک پلتفرم آنلاین است که در حوزه حمل و نقل هوایی کالا فعالیت می‌کند. این پلتفرم به کسانی که می‌خواهند کالایی را در قالب محموله تجاری یا به صورت بار شخصی جابه‌جا کنند، خدمات‌رسانی می‌کند. بار اضافه مسافری، وسایل زندگی یا هر وسیله دیگری که قرار است به خارج از کشور بروند یا بارهایی که مسافران می‌خواهند از خارج به داخل کشور بفرستند، از طریق پلتفرم کارگونت به راحتی ارسال می‌شود.

افشاری و حقیقی بنیان‌گذاران پلتفرم کارگونت که در حوزه حمل ونقل هوایی کار می‌کند در هاب رسانه اینوتکس ۲۰۲۳ حضور یافتند و استارت‌آپ خود را معرفی کردند. افشاری معرفی این پلتفرم حمل‌ و نقل هوایی را این‌چنین به خبرنگاران حاضر در هاب رسانه اینوتکس معرفی کرد: «حتما برای شما هم پیش آمده که در سفر دغدغه میزان بار را داشته باشید یا بخواهید برای کسی در خارج از کشور هدیه بفرستید. کارگونت برای بهینه‌سازی این چالش و آرامش مسافران ایجاد شده است. ما همزمان با اینوتکس پارسال، محصول خود را راه‌اندازی کردیم و توانستیم بخشی از مشکلات حمل‌ونقل بار را برطرف کنیم.» 

بنیان‌گذاران این پلتفرم، خدمات کارگونت را توضیح دادند. این خدمات به‌صورتی‌ است که کاربران با ارائه اطلاعات مبداء، مقصد و توضیح حداقلی در مورد کالای خود، میتوانند از امکان حمل بار، شرایط حمل‌ونقل، قوانین مربوط به حمل و قیمت حمل هوایی کالای مورد نظرشان اطلاعات به دست بیاورند و با بررسی شرایط و آگاهی کامل، نسبت به ارسال کالای خود اقدام کند.

کارگونت برای تسهیل امور مربوط به حمل کالای کاربران این امکان را برای آن‌ها فراهم کرده تا بتوانند با دیگر شرکت های حمل و نقل هوایی کالا در خارج از کشور همکاری کنند.



لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array