مهراد قاضی‌پور، مدیرعامل کارلنسر، پلتفرمی که در حوزه کاریابی فریلنسرها فعالیت دارد؛ از مزیت رقابتی استارتاپ خود و چالش‌ها کارآفرینی تا حضور در اینوتکس 2023 می‌گوید.

قاضی پور در پاسخ به خبرنگار ایران دکونومی در مورد مزیت رقابتی استارتاپ خود توضیح داد:

ما از سال 98 شروع به فعالیت کردیم و با رصد و تحلیل نمونه‌های موفق بین‌المللی این حوزه سعی کردیم فیچرهای مناسب را بومی‌سازی کنیم. از مزایای رقابتی ما پشتیبانی 24 ساعته آنلاین، رایگان بودن عمده فیچرها، آموزش آنلاین است.

در ادامه از چالش‌های 4 سال کارآفرینی می‌گوید: در این سال‌ها با چالش‌های مختلفی روبه‌رو بودیم؛ یکی از چالش‌های ما مثل سایر بیزینس‌ها، مسائل اقتصادی است. خدمات مورد نیاز ما  در بستر IT معمولاً خارج از ایران تامین می‌شود و علاوه‌بر بالا رفتن قیمت‌ها، دسترسی به خدمات مورد نیاز سخت‌تر می‌شود. به‌عنوان سرویس ارسال ایمیلی که استفاده می‌کردیم، در زمان قطع اینترنت بین‌المللی مجبور به تغییر در سرویس و ایجاد سرویس اختصاصی برای خود شدیم که چالش زیادی برای کارلنسر به همراه داشت. کنترل قسمت‌های مختلف که هر کدام یک بیزنس مجزا بودند که بسیار چالش برانگیز بود.

چالش دیگر قطعی و اختلال اینترنت است؛ ما یک بیزنس آنلاین هستیم و وابستگی شدید به اینترنت داریم وکاربران ما از نقاط مختلف ایران از تهران تا سیستان و بلوچستان هستند و از طریق کارلنسر کار و کسب درآمد می‌کنند و این قطعی و اختلالات مداوم روی فعالیت ما کاربران تاثیر مستقیم داشت.

مدیرعامل کارلنسر از هدف خود برای حضور در اینوتکس 2023 به رسانه ایران دکونومی توضیح داد: متاسفانه در سال‌های شروع به فعالیت، کرونا شیوع پیدا کرد و برای شرکت در نمایشگاه‌های تخصصی مثل اینوتکس شرایط فراهم نبود. امسال تصمیم گرفتیم بعد از چند دوره در اینوتکس 2023 شرکت کنیم و در اکوسیستم استارتاپی با افراد آشنا شویم و جهت توسعه کسب‌وکار با افراد سرمایه‌گذار ارتباط  برقرار کنیم.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array