به گزارش ایران دکونومی، اواسط بهمن‌ماه سال ۱۴۰۱ با فراهم‌شدن بسترهای مورد نیاز و نهایی‌شدن مراحل تست و عملیات، پلتفرم جامع های بانک در راستای پاسخ به نیازهای بانکی مشتریان و ارائه انواع خدمات مالی به مرحله نهایی رسید و به بازار عرضه شد.

منبع: روابط عمومی بانک کارآفرین

به گزارش راه پرداخت، این پلتفرم دیجیتال که در چهار نسخه وب، اندروید، ios و pwa راه‌اندازی شده است، انواع خدمات بانکی و غیربانکی مورد نیاز مشتریان را پوشش می‌دهد که از جمله آن می‌توان به افتتاح غیرحضوری حساب در کمتر از ۱۰ دقیقه، تبدیل آنلاین حساب به حساب وکالتی برای ورود و انجام معامله در بورس کالا، ثبت و صدور چک‌های صیادی، بهره‌مندی از خدمات اینترنت بانک و موبایل بانک به شکل متمرکز، انجام خدمات کارت به کارت و… اشاره کرد. همچنین کارتابل حقوقی برای استفاده شرکت‌ها و مجموعه‌های حقوقی از جمله ویژگی‌های منحصربه‌فرد این پلتفرم است.

این پلتفرم در راستای برنامه‌های کلان این بانک جهت تبدیل شدن به بانکی کاملاً هوشمند ایجاد و رونمایی شده‌ است. گفته می‌شود که دورنمای این پلتفرم، تبدیل شدن به یک پلتفرم جامع مالی است. با توجه به تغییرات سریع بانکداری الکترونیک در جهان، بانک کارآفرین نیاز دارد که به این حوزه وارد شود تا ضمانت بقای خود را داشته باشد.

در همین رابطه، پیشتر احمد بهاروندی، مدیرعامل بانک کارآفرین در مراسم بیست و سومین سالگرد تأسیس بانک، بر لزوم ارائه انواع خدمات بانکی به شکل دیجیتال و نوین به مشتریان تأکید کرد و گفت: «طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، خدمات شرکت‌های زیرمجموعه گروه مالی کارآفرین نیز در این پلتفرم دیجیتال قابل‌ارائه است و امیدواریم به مرور شاهد پلتفرم مالی جامعی در این بستر باشیم.» (راه‌پرداخت)

پلتفرمِ های بانک با تکیه بر دانش بومی متخصصان هلدینگ نگاه که بازوی فناوری اطلاعات بانک است، ساخته شده‌است. سادگی، سهولت در دسترسی و تسریع انجام امور بانکی از ویژگی‌هایی است که در طراحی این پلتفرم بر آن‌ها تأکید شده است.

 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array