به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پاتریک مک‌هنری (Patrick McHenry)، نماینده، رئیس کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان، از برگزاری یک سری جلسات استماع مشترک در ماه می (اردیبهشت) خبر داده است که بر روی ساختار بازار حول دارایی‌های دیجیتال در ایالات متحده تمرکز دارد.

این اقدام در یک اعلامیه مشترک در 27 آوریل (7 اردیبهشت) توسط مک هنری و نماینده گلن تامپسون (Glenn Thompson)، رئیس کمیته کشاورزی مجلس نمایندگان فاش شد.

“کمیته‌های ما در تلاش مشترک بی‌سابقه‌ای برای تصویب و امضای قوانین شفاف جاده‌ای برای اکوسیستم دارایی‌های دیجیتال هستند. در بیانیه مشترک آمده است: ما باید تعادل مناسب را برای محافظت از مصرف کنندگان بدون سرکوب نوآوری مسئولانه ایجاد کنیم.”

مک هنری که به عنوان بخشی از یک پنل در کنار سناتور دوستدار رمزارز سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) در جریان رویداد اجماع 2023 (1402) در 28 آوریل (8 اردیبهشت) صحبت می‌کرد، زمینه بیشتری را به جلسات آتی اضافه کرد:

“ما قرار است جلسات استماع مشترکی را در ماه می برگزار کنیم. این اولین باری است که برای جلسه استماع کمیته مجلس نمایندگان درباره مقررات، ساختار بازارمان در مورد دارایی‌های دیجیتال دیدگاهی جامع از آن داشته باشیم.”

هنری

کاری که ما قصد داریم طی دو ماه آینده انجام دهیم، گزارش لایحه‌ای است که به بخش افزایش سرمایه برای دارایی‌های دیجیتال می‌پردازد، تا اینکه چگونه یک محصول می‌تواند از رژیم اوراق بهادار به رژیم کالا و همچنین در همان زمان تبدیل شود. او افزود، حقوق خود را در مورد محصولاتی که به طور منظم در رژیم اوراق بهادار یا رژیم کالا قرار نمی‌گیرند، حفظ کنیم.

مک‌هنری همچنین تاکید کرد که هدف از جلسات استماع ایجاد یک لایحه شفافیت نظارتی برای بخش رمزارزی است که به کار روی یک لایحه دو حزبی به رهبری لومیس و سناتور کریستن گیلیبراند (Kirsten Gillibrand) می‌افزاید.

قانون نوآوری مالی مسئول، که به عنوان لایحه لومیس-گیلیبراند نیز شناخته می‌شود، در ابتدا در ژوئن 2022 (خرداد 1401) در سنای ایالات متحده معرفی شد و به حوزه قضایی کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC)، مقررات استیبل کوین و مالیات کریپتو می‌پردازد.

این لایحه گسترده احتمالاً به دلیل پیچیدگی آن برای سناتورهای غیرمجاز با تاخیر مواجه شده است. لومیس و گیلیبراند از آن زمان این لایحه را اصلاح کردند و انتظار می‌رود پیش‌نویس بعدی را به زودی منتشر کنند.

او گفت: “این کاری است که سناتور لومیس و سناتور گیلیبراند در سمت سنا انجام دادند، اما این تلاش ما در مجلس نمایندگان خواهد بود.”

لومیس با اظهار نظر در مورد لایحه اصلاح شده پیشنهاد کرد که این تکرار احتمالاً تمرکز بیشتری بر منافع امنیت ملی مانند امنیت سایبری خواهد داشت.

برخی از افرادی که با آنها صحبت می‌کنم در مورد دارایی‌های دیجیتال بسیار بدبین هستند، نگران این هستند که جرایم سایبری به اندازه کافی در لایحه ما بررسی نشده است. بنابراین من فکر می کنم که شما جنبه جرایم سایبری قوی‌تری را در لایحه ما خواهید دید. من فکر می‌کنم مقرراتی را مشاهده خواهید کرد که به ثبت خاصی نیاز دارند تا شرکت‌ها به درستی تنظیم و بررسی شوند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array