به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی کریپتو کراکن (Kraken) در حال مبارزه با سرویس درآمد داخلی ایالات متحده و تقاضای آن برای ارائه اطلاعات مهم کاربران صرافی به دادگاه است. صرافی تقاضای IRS برای اطلاعات مشتری را به عنوان یک مورد غیرقابل توجیه تلقی کرد.

بلومبرگ گزارش داد که صرافی رمزارز از دادگاه فدرال در سانفرانسیسکو درخواست کرده است تا در این موضوع مداخله کند و از IRS بخواهد که از آن عقب‌نشینی کند.

مخالفت کراکن علیه IRS در واکنش به احضار فوریه آژانس مبنی بر درخواست اطلاعات بیشتر کاربر برای شناسایی حساب‌های کراکن است که حداقل 20,000 دلار معاملات ارزهای دیجیتال را در هر سال، بین سال‌های 2016 (1395) تا 2020 (1399) انجام داده‌اند.

صرافی، در درخواست خود، به پرونده کوین بیس از سال 2017 (1396) اشاره کرد و گفت که آژانس مالیاتی بسیار فراتر از قوانین تعیین شده توسط قاضی منطقه‌ای ایالات متحده، ژاکلین اسکات کورلی (Jacqueline Scott Corley)، رفته است.

در مورد کوین بیس، آژانس تقاضای اولیه خود را پس از امتناع مداوم کوین بیس کاهش داد. با این حال، قاضی کورلی تصمیم گرفت که احضاریه ارسال شده برای بیش از 14,000 مشتری صرافی چندان مزاحم نبود زیرا IRS دلیل موجهی برای بررسی مالیات دهندگانی داشت که ممکن است سود بیت کوین خود را فاش نکنند.

کراکن

وکلای کراکن ادعا کردند که IRS فراتر از احضارهای خود پیش رفته است و خواسته‌های آن برای اطلاعات مشتری توجیه‌پذیر نیست. کراکن در پی تلاش‌های کوین‌بیس برای مقابله با نظارت‌های فزاینده توسط تنظیم‌کننده‌های آمریکایی به او پیوست.

کوین بیس در حال حاضر در حال مبارزه با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده بر سر ارائه خدمات استیکینگ کریپتو است.

SEC ادعا کرد که خدمات استیک ارائه شده توسط شرکت‌هایی مانند کراکن و کوین بیس، قوانین اوراق بهادار را نقض می‌کند. در حالی که صرافی ارز دیجیتال مستقر در سانفرانسیسکو با SEC برای ارائه خدمات استیکینگ 30 میلیون دلار توافق کرد و تصمیم گرفته است تا برای مبارزه IRS خود به دادگاه مراجعه کند.

بررسی‌های فزاینده نظارتی به نگرانی برای شرکت‌های رمزارزی در ایالات متحده تبدیل شده است، افرادی مانند برایان آرمستانگ (Brian Armstong)، مدیرعامل کوین بیس و جرمی آلر (Jeramy Allaire)، مدیرعامل ناشر یو‌اس‌دی کوین سیرکل (USD Coin Circle) هشدار داده‌اند که پس زدن فزاینده از سوی نهادهای نظارتی، شرکت‌های نوظهور کریپتو را مجبور به انتقال به خارج از کشور خواهد کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array