به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، برای آن دسته از معامله‌گرانی که به نوسان‌گیری در بازار رمزارزها علاقه دارند، سطوح فعلی قیمت الگوراند (ALGO) می‌تواند بسیار مهیج باشد. این دارایی مرز پایینی محدوده رِنج قبلی خود در ناحیه 0.1805 دلار را بار دیگر تاچ کرد، ولی گاوها با دفاع از این ناحیه، نشان دادند که هنوز حاضر نیستند میدان را خالی کنند.

با این حال، موج فروش همچنان ادامه دارد. انتشار اعلامیه کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در هفته آینده نیز می‌تواند محرکی برای تقویت آن باشد؛ هرگونه موضع‌گیری تهاجمی از سوی این کمیته می‌تواند گاوها را تضعیف کند.

از اواسط ماه مارس (اواخر اسفند)، الگوراند (ALGO) در محدوده‌ای بین 0.1805 تا 0.2347 دلار در نوسان بوده و الگوی کانال موازی را تشکیل داده است. در زمان نگارش این مطلب، پرایس اکشن این رمزارز در نزدیکی مرز پایینی کانال در حدود 0.1805 دلار در حال تغییر است که با نوسانات کف قیمت ماه مارس مطابقت دارد.

شیب دو خط میانگین متحرک نمایی 50 (50-EMA) و میانگین متحرک 200 روزه حاکی از آن است که فروشندگان در حال حاضر کنترل بیشتری بر اوضاع دارند. علاوه بر این، شاخص مقاومت نسبی (RSI) در منطقه اشباع فروش قرار دارد.

الگوراند

اگر فروشندگان موفق به شکست حمایت 0.1805 دلاری بشوند، جفت ارز الگوراند در برابر دلار آمریکا (ALGO/USDT) در یک روند نزولی طولانی مدت قرار می‌گیرد که می‌تواند تا کف نوسانی ماه دسامبر (آذر 1401) یعنی در حدود 0.1604 دلار کاهش یابد.

در مقابل، عبور از مانع 0.1900 دلاری می‌تواند به خریداران نشان دهد که می‌توانند نیروی خود را دوباره برای غلبه بر این سناریوی نزولی جمع کنند. این حرکت می‌تواند منجر به افزایش قیمت این جفت ارز به سمت محدوده میانی کانال در حدود 0.2076 دلار و میانگین متحرک نمایی 50 روزه در حدود 0.2003 دلار شود. عبور از خط 200-MA می‌تواند زمینه حرکت این جفت‌ارز به سمت مرز بالایی کانال در حدود 0.2347 دلار را فراهم سازد.

گفتنی است که نرخ‌های تامین مالی الگوراند (ALGO) طی چند روز گذشته نسبتاً مثبت باقی مانده است. تقاضای پایدار نشان‌دهنده تمایلات صعودی در بازار مشتقات است. در همین حال، نرخ بهره باز (OI)  نوسانات زیادی دارد. اگر با رسیدن قیمت الگوراند (ALGO) به مرز 0.20 دلار، نرخ بهره باز (OI) افزایش یابد، نشان دهنده یک احساس صعودی و بهبود احتمالی بازار خواهد بود.

در حالی که افت  همزمان نرخ بهره باز و قیمت نشان دهنده یک شکست نزولی احتمالی خواهد بود. بنابراین، سرمایه گذاران باید این احتمال را در کنار پرایس اکشن بیت کوین [BTC] زیر نظر داشته باشند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: ambcrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array