برای کمک به کارآفرینان در یافتن جامعه مناسب برای خود، گروهی از اعضای شورای کارآفرینان جوان (YEC)  پیشنهادات زیر را ارائه دادند:

۱.گروه رسمی ClickFunnels

به کارآفرینان توصیه می‌شود که گروه رسمی ClickFunnels را در فیس بوک دنبال کنند. در این گروه نه تنها نکات و ترفندهای زیاد و مفیدی در رابطه با استفاده از ClickFunnels، ابزار ساخت قیف فروش، وجود دارد، بلکه نکات جالب دیگری نیز از جمله گفتگوهای مفید در مورد بازاریابی، فروش و نگهداری در این گروه فیس بوکی رایج است.

۲.گروه کارآفرینان شجاع یا Intrepid Entrepreneurs

کارآفرینان شجاع یک گروه  مفید فیس بوکی است که طیف گسترده ای از موضوعات مورد علاقه صاحبان کسب و کار، کارآفرینان و استارت آپ ها را پوشش می دهد. این گروه حدود 20000 عضو دارد و گروه نسبتاً بزرگی است اما آنقدر شلوغ نیست که پیگیری همه پست‌ها سخت باشد. این گروه، محل خوبی برای پرسیدن و پاسخ به سؤالات و ملاقات با کارآفرینان همفکر دیگر است.

۳.گروه SaaS Growth Hacks

گروه هک‌های SaaS Growth on Facebook یکی از مواردی است که توصیه می‌شود کارآفرینان به عضویت آن دربیایند. این گروه بیش از 30000 بنیانگذار SaaS از سراسر جهان دارد. افراد بسیار صمیمی در گروه وجود دارند که بینش‌های خارق‌العاده‌ای را به اشتراک می‌گذارند.

۴.گروه Executive Suite

امروزه گروه‌های آنلاین بسیار خوبی در لینکدین وجود دارد. یکی از بهترین این گروهها برای کارآفرینان گروهExecutive Suite است. این گروه بیش از 300000 عضو دارد. علاوه بر اطلاعات روشنی درباره رهبر قوی‌ بودن، ساختن یک برند معتبر و تصمیم‌گیری بهتر برای کسب‌وکار، موضوعات مطرح شده و کاربردی در این گروه است.

۵.گروه Founders Space – Startups, Entrepreneurs & Investors

توصیه می‌شود به گروه فیس‌بوکی Founders Space – استارت‌آپ‌ها، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بپیوندید. این گروه، یک جامعه بسیار فعال است که با آغوش باز از کارآفرینان استقبال می کند و دسترسی به منابع مفید را فراهم می کند. اعضای این گروه همکاری خوبی دارند و نکاتی را به اشتراک می گذارند که موفقیت کسب‌وکار را تسهیل می‌کند. به علاوه، این یک پلت فرم ایده آل برای برقراری ارتباط با سرمایه گذاران از صنایع مختلف در سراسر جهان است.

۶.گروه کارآفرینی Hustle

گروه Entrepreneur Hustle یک گروه فیس بوکی مفید دیگر برای کارآفرینان تازه کار است. این گروه بیش از 64000 عضو دارد و بر کمک به کارآفرینان برای رشد کسب و کارشان تمرکز دارد. اعضای این گروه نکات، بینش و توصیه های ارزشمندی را در مورد موضوعاتی مانند بازاریابی، فروش، مدیریت و موارد دیگر به اشتراک می گذارند. همچنین به طور مداوم بررسی می‌شود تا اطمینان حاصل شود که محتوای منتشر شده، مرتبط و با کیفیت است.

۷.گروه Superpath

توصیه می‌شود به گروه مغز متفکر جیمی دالی، Superpath بپیوندید. این امر به ویژه برای رهبرانی که در حوزه بازاریابی محتوا کار می‌کنند بسیار مهم است. جیمی یک جامعه فعال از نویسندگان محتوا و بازاریابان ایجاد کرده است و همچنین تعداد زیادی ویدیو، پادکست و مقاله به اشتراک می‌گذارد که به اعضایش کمک می‌کند تا با یادگیری نحوه رسیدن به اهداف تجاری از طریق ایجاد محتوا، بازاریابی خود را ارتقا دهند.

۸.گروه هک رشد یا GrowthHackers

گروه GrowthHackers یک گروه فیس بوکی و یکی از جوامع سطح بالایی است که کارآفرینان می توانند از رهبران فکری و تأثیرگذاران صنایع مختلف بیاموزند. این گروه مکانی ایده آل برای ارتباط با متخصصان همفکر، دسترسی به منابع ارزشمند و یادگیری از طریق جلسات Ask Me Anything و وبینارهای متخصصین است.

۹.گروه Entrepreneurs and Small Business Owners Advice Network

شبکه مشاوره کارآفرینان و صاحبان مشاغل کوچک یکی از گروه‌های آنلاین عمومی است که برای کارآفرینان بسیار مفید است. صاحبان مشاغل در این گروه به طور فعال دانش روشنگری را با اعضا به اشتراک می گذارند، بنابراین شما می‌توانید چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرید. همچنین می‌توانید در صورت تمایل سؤال بپرسید، افکار خود را به اشتراک بگذارید و بحثی را با دیگران شروع کنید. این برای همه کارآفرینان، به ویژه کارآفرینان جدید بسیار مفید است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array