به گزارش ایران دکونومی، سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی هفته گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: سامانه فعال و بازگشایی می‌شود و این مرحله مختص متقاضیانی است که در مرحله اول ثبت‌نام خودروهای وارداتی در اسفند ماه سال گذشته مشارکت داشته و اولویت آن‌ها مشخص شده است.

و انتخاب خودرو صرفاً برای متقاضیان دارای اولویت است و ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد.

در این طرح پیش از آغاز ثبت‌نام، مشخصات فنی و تصاویر خودروهای قابل عرضه جهت بررسی و انتخاب دقیق‌تر به متقاضیان ارائه شد، این مشخصات و دفترچه راهنمای خودروهای قابل عرضه در سایت سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بارگذاری و اطلاعات و مشخصات فنی شش مدل خودرو توسط شرکت شش شرکت واردکننده در این مرحله برای ثبت‌نام متقاضیان ارائه شد.

ابتدا در سامانه یکپارچه فروش، تصاویر شش خودروی وارداتی و مشخصات فنی و دفترچه راهنمای این خودروها بر روی این سامانه بارگذاری شده است، که مشخصات شش محصول چانگان CS۵۵ (سایپا)، زوتی DL۵ (پارس‌خودرو)، هیوندای النترا (کرمان‌موتور)، کیا سلتوس (کوشاخودرو)، تویوتا کرولا (معین‌خودرو) و فولکس واگن جتا VS۷ (ماموت‌خودرو) به این شرح بوده است.

اما اکنون در جدیدترین به‌روزرسانی صورت گرفته، ۹ مدل خودروی جدید چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳، هیوندای کرتا، کیا سونت، تویوتا کرولا ۱۵۰۰، فولکس واگن جتا VS۵،دانگ‌فنگ شاین مکس،بستیون T۷۷، سوزوکی سیاز و  GS۳ خودروهای جدید هستند که توسط سه شرکت ایران‌خودرو، بهمن‌موتور و راساخودرو به‌عنوان واردکننده محصولات، نیز به لیست خودروهای قابل عرضه اضافه شده است.

برندگان طرح خودروهای وارداتی می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی به نشانی Saleauto.Ir اقدام به ثبت‌نام برای خودروهای مذکور کنند. 

 خودرو های عرضه شده در طرح خودروهای وارداتی برای متقاضیان به شرح زیر است:

شرکت واردکنندهخودروهای وارد شده قابل عرضه
 ۱- سایپاچانگان CS۵۵  و چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳
۲- پارس‌خودرو
زوتی DL۵

۳- کرمان‌موتور
هیوندای النترا و هیوندای کرتا

۴- کوشا خودرو
کیا سلتوس و کیا سونت

۵- معین خودرو
تویوتا کرولا ۱۲۰۰ و تویوتا کرولا ۱۵۰۰

۶- ماموت خودرو
فولکس واگن جتا VS۷ و فولکس واگن جتا VS۵

۷- ایران‌خودرو
 دانگ‌فنگ شاین مکس

۸- بهمن‌موتور
بستیون T۷۷

۹- راساخودرو
سوزوکی سیاز و  GS۳

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array