به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به تازگی فعالیت یکی از نهنگ‌های بزرگ شیبااینو (SHIB) توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این نهنگ بعد از جابه‌جایی مقادیر قابل توجهی از توکن شیبااینو (SHIB)، گمانه‌زنی‌های فراوانی را در مورد مسیر آینده این توکن برانگیخت.

نهنگ شیبااینو از خواب بیدار شد

پلتفرم تحلیلی Lookonchain در پستی که روز 13 جولای (22 تیر) به اشتراک گذاشت، اعلام کرد که یک نهنگ بزرگ شیبااینو (SHIB) پس از حدود دو سال از خواب بیدار شده است. این نهنگ بیش از 101.47 تریلیون توکن شیبااینو (SHIB) در اختیار دارد که در 23 کیف پول مجزا نگهداری می‌شوند. ارزش این دارایی به حدود 756 میلیون دلار می‌رسد و معادل بیش از 10 درصد از عرضه کل این ارز می‌باشد.

اکنون این نهنگ بعد از 610 روز، 4 تریلیون واحد از این توکن به ازرش تقریبی 29 میلیون دلار را به 8 آدرس جدید منتقل کرده است. این داده‌ها توسط ردیاب بلاکچین اتراسکن (Etherscan) نیز تأیید شده است.

حرکات منظم جریان ورود و خروج سرمایه

پس از تجزیه و تحلیل دقیق نمودارهای ورودی و خروجی سرمایه توسط پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment)، مشخص شد که هیچ افزایش قابل توجهی در این جریان‌ها رخ نداده است. این مشاهدات به این احتمال اشاره دارد که این جابه‌جایی عظیم به مقصد صرافی‌ها نبوده است.

در زمان نگارش این مطلب، حجم سرمایه ورودی 14.58 میلیارد و حجم خروجی اندکی از 8 میلیارد بیشتر است.

جریان ورود و خروج سرمایه شیبااینو
منبع: Santiment

وجود تریلیون‌ها واحد شیبا اینو (SHIB) بیرون از صرافی‌ها

بعد از فعالیت این نهنگ، بررسی دقیق‌تر حجم شیبای موجود خارج از صرافی‌های رمزارزی نتایج جالبی را به دنبال داشت. تا زمان نگارش این مطلب، حجم شیبااینو (SHIB) نگهداری شده در خارج از صرافی‌ها از مرز 914 تریلیون گذشته است. در حالی که مقدار شیبا اینوی نگهداری شده در صرافی‌ها حدود 85.9 تریلیون واحد SHIB است. این یافته‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از هولدرها ترجیح داده‌اند توکن‌های خود را خارج از صرافی‌ها نگه دارند و احتمالاً قبل از فروش منتظر افزایش قیمت هستند.

روند ضعیف حرکات قیمت شیبا اینو (SHIB) ادامه دارد

پس از یک دوره نزول قیمت مستمر، شیبا اینو در بازه زمانی روزانه، بهبودی نسبی را تجربه می‌کند. به دنبال روند بازیابی قیمت در کل بازار کریپتو، این میم کوین محبوب نیز با رشد 6.15 درصدی در تایم فریم روزانه، با قیمت 0.00000792 دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت شیبااینو

ولی با این حال، هنوز نتوانسته است بر میانگین متحرک کوتاه مدت خود، که به عنوان یک سطح مقاومتی مهم عمل می‌کند، غلبه نماید. علاوه بر این، معیار حجم معاملات شیبا نیز نشان‌دهنده نیاز به وجود فعالیت بیشتر است و همین امر توضیح می‌دهد که چرا قیمت برای آغاز یک روند صعودی پایدار با مشکل مواجه است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: ambcrypto

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array