به گزارش ایران دکونومی، روابط عمومی رایتل خبر داد که این اپراتور از ۲۹ مهر ۱۳۹۸ به بعد، در دوران ۳ سال و ۸ ماهه مدیریت یاسر رضاخواه، توسعه شبکه زیرساخت و مناطق تحت پوشش، افزایش سهم بازار، رشد درآمد و سود عملیاتی و ترافیک و انتخاب گروه‌های هدف فروش را تجربه کرده است.

به این ترتیب عصر روز گذشته (۲۵ اردیبهشت) مراسم معارفه حسین ملازاده، مدیرعامل جدید رایتل برگزار و یاسر رضاخواه از این سِمت برکنار شد. حکم انتصاب مدیرعامل جدید توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صادر گردیده است.

ملازاده دانش‌آموخته دانشگاه شریف بوده و قبل از این دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را عهده‌دار بود.

او عضویت در هیأت مدیره شرکت‌های کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول، CVC طراز اول، رئیس سابق مرکز توسعه فناوری‌های نوظهور دیجیتال ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی، مشارکت در تدوین نخستین برنامه ملی هوش مصنوعی و عضو موسس و قائم مقام باشگاه نوآوری و فناوری شریف را نیز در کارنامه مدیریتی و اجرایی خود دارد.

طبق آخرین گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، رایتل به عنوان اپراتور سوم تلفن همراه ایران ۴ درصد سهم بازار تلفن همراه را در اختیار دارد. کل سهام این اپراتور متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) می‌باشد.

منبع: پیوست

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array