به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کمپانی گوگل برای نشان دادن این که Gmail به طور خودکار پس از تاریخ آخرین زمان به نمای استاندارد تغییر می‌کند صفحه پشتیبانی خود را آپدیت کرد. کاربران در Hacker News گفتند که ایمیلی از گوگل دریافت کرده‌اند که نشان دهنده پایان این ویژگی است.

“ما از این طریق به شما اطلاع دهیم که نمای Gmail Basic HTML برای وب دسکتاپ و وب تلفن همراه از اوایل ژانویه 2024 غیرفعال خواهد شد. نماهای Gmail Basic HTML نسخه‌های قبلی Gmail هستند که بیش از 10 سال پیش با جانشینان مدرن آن‌ها جایگزین شدند و شامل عملکرد کامل ویژگی Gmail نیستند.”

حتی امروزه، وقتی دسترسی به نسخه HTML را امتحان می‌کنید، Google پیامی نشان می‌دهد که می‌گوید نسخه برای «اتصالات کندتر و مرورگرهای قدیمی» طراحی شده است و از شما می‌خواهد تأیید کنید که تصمیم ندارید از نسخه استاندارد استفاده کنید.

گوگل

نسخه HTML فاقد ویژگی‌هایی مانند چت، غلط‌گیر املا، فیلترهای جستجو، میانبرهای صفحه‌کلید و قالب‌بندی قوی است. اما در مواقعی که در یک منطقه کم اتصال هستید یا می‌خواهید بدون هیچ گونه زنگ و سوت اضافی به ایمیل‌ها نگاه کنید، مفید است. مشخص نیست که گوگل قصد دارد حالتی برای اتصال کم اضافه کند یا نه.

گوگل در حال حاضر روی اضافه کردن ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در محصولاتش از جمله Gmail تمرکز دارد. ماه گذشته، این شرکت ویژگی Duet AI را برای کمک به کاربران در نوشتن ایمیل راه‌اندازی کرد. هفته گذشته، به چت‌بات Bard اجازه داد تا با حساب‌های Google یکی شود که به شما این امکان را می‌دهد که در مورد تاریخچه ایمیل سؤال کنید.

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array