به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  طرفداران محصولات سامسونگ برای روز 10 جولای و برگزاری رویداد آنپکد 2024 در موزه لوور پاریس روز شماری می‌کنند. علاوه بر گوشی‌های سری زد فیلیپ سامسونگ (Galaxy Z Flip6 و Galaxy Z Fold6) انتظار می‌رود در این رویداد شاهد معرفی محصولاتی مثل گلکسی واچ 7 (Galaxy Watch7) ، گلکسی واچ اولترا (Galaxy Watch Ultra)، و گلکسی بادز 3 پرو (Galaxy Buds3 Pro) نیز باشیم. در تصاویر موزاییکی که چندی پیش با موضوع محصولات آتی سامسونگ در اینترنت منتشر شد، تصویری از گلکسی رینگ جدید (Galaxy Ring) این شرکت نیز به چشم می‌خورد.  

مشخصات گلکسی رینگ 2 سامسونگ

اکنون، انتشار گواهی ثبت اختراع مربوط به FCC Galaxy Ring جزئیات بیشتری را در مورد این دستگاه پوشیدنی ردیابی سلامت فاش کرده است. بر اساس مندرجات این پتنت، انتظار می رود گلکسی رینگ بعدی در اندازه های بین 5 تا 12 عرضه شود. احتمالاً برای سایزهای 5، 6 و 7 یک باتری 17 میلی آمپر ساعتی و برای سایزهای بزرگتر این ابزار یعنی 8، 9، 10 و 11، یک باتری 18.5 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته می‌شود. این در حالی است که سایز 12حلقه به یک باتری 22.5 میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد شد.

پتنت گلکسی رینگ سامسونگ

ماه گذشته نیز مشخص شد که قاب شارژ Galaxy Ring با طراحی متفاوت، شبیه به کیس شارژ Ringconn ساخته می‌شود. گفته می‌شود گلکسی رینگ جدید سامسونگ مجوز تأیید اختراع ایالات متحده را دریافت کرده است.

بر اساس گزارش 91Mobiles، این پتنت ماه می 2024 در مجله درخواست ثبت اختراع ایالات متحده ثبت شده است و جزئیات کلیدی طراحی ادعایی گلکسی رینگ 2 را فاش کرده است. در این پتنت یک حلقه دایره‌ای را می‌بینیم که حسگرها درون لایه داخلی آن قرار گرفته‌اند.

یکی از تغییرات بزرگی که در این پتنت مشهود است، این است که نسخه جدید دارای یک لایه بیرونی مربعی شکل است. به نظر می‌رسد، حلقه نیز کمی کشیده‌تر شده است و مانند طرح گلکسی رینگ فعلی، کاملاً حلقه‌ای و مدور نیست. حدس زده می‌شود که این لایه بیرونی مربعی شکل احتمالاً به نمایشگری برای تعامل و مشاهده آمار اطلاعات مرتبط با شاخص‌های سلامت مجهز می‌شود. به علاوه، احتمال می‌رود این حلقه با سنسور ECG، سنسور دما، حسگر شتاب، حسگر اثر انگشت و آپشن‌های دیگر عرضه شود.

منبع: neowin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array