به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، گاراژ، شرکتی که توسط خرده‌فروش و عمده‌فروش مسافرتی جهانی، گبر هاینمن، پشتیبانی مالی می‌شود، اخیراً از بازگشایی دفتر خود در سنگاپور خبر داده است.
گاراژ در پی سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های خرده‌فروش مسافرتی در ناحیه آسیا آرام (Asia Pacific) است که هنوز در مراحل ابتدایی راه‌اندازی هستند.

کمپانی گاراژ، واقع در آلمان، معمولاً در استارتاپ‌هایی سرمایه‌گذاری می‌کند که در زمینه سیر و سفر مشغول به کار هستند، و هدف آن بهبود کیفیت تجربه سفر برای مسافران جهانی است. پورتفولیو و سابقه‌کار این مجموعه، شامل پلتفرم تحویل در فرودگاه، ایجاد یک جامعه آنلاین برمبنای Web3 برای کلکسیونرها و تجربه خرید لوکس در فرودگاه‌هاست.

لنارد نیمن، مدیراجرایی و هم‌بنیان‌گذار گاراژ اعلام کرد: “هدف ما از بازگشایی شعبه جدید در سنگاپور، ایجاد فرصت‌های طلایی برای بنیان‌گذاران استارتاپ‌های نوپاست، تا آنها نیز بتوانند از دنیای سیر و سفر و اکوسیستم خرید که گبر هاینمن به‌صورت جهانی بنا کرده، نهایت استفاده را ببرند.”

مدیر سابق Singtel Innov8، دارن سو، به‌عنوان مدیر مسئول بخش آسیا-آرام گاراژ منصوب شده‌است. به گفته سو، گاراژ قصد دارد بیش از 20% از کمپانی‌های هدف را به دست‌ آورد.

او همچنین افزود: “میزان تلاش و روند کاری‌ که برای استارتاپ‌های آسیایی درپیش خواهیم گرفت، با استارتاپ‌های اروپایی تفاوتی نخواهد داشت. اما با این حال، در مقایسه با بازار اروپا، انتظار راه‌حل‌های مناسب بازار آسیا را از استارتاپ‌ها داریم. به‌طوری که نیازهای مشتریان و خدمات ارائه شده همسو و مکمل یکدیگر باشند.”

 

مترجم: مائده هاشمی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: techinasia

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array