بر اساس گزارشات اخیر، استارتاپ یونیکورن Line Man Wongnai ، قصد دارد روابط همکاری خود با WeWork توسعه دهد‌.
استارتاپ “یونیکورن”، به شرکت‌هایی گفته می‌شود که بعد از سال 2003 ایجاد شده‌اند و ارزش فعلی آن‌ها بیش از یک میلیارد دلار است.

به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، سوپر اپلیکیشن تایلندی Line Man Wongnai، که خدماتی مانند تحویل غذا درب خانه، رزرو تاکسی اینترنتی و پیشنهاد دادن رستوران‌های برتر ارائه می‌دهد، روابط همکاری خود با شرکت آمریکایی WeWork را در جهت رسیدگی به اهداف جدید، گسترش داده است.

این استارتاپ تایلندی که در سال 2020 تاسیس شده‌است، در حال حاضر سه طبقه از برج‌ T-One و Spring Tower شرکت WeWork را برای اسکان بیش از 1000 کارمندش اشغال کرده‌است.

به گفته معاون این استارتاپ، شرایط منعطف کمپانی WeWork، با خواسته‌ها و رشد روزافزون استارتاپ Line Man Wongnai کاملاً مطابقت دارد.
استارتاپ Line Man Wongnai سال گذشته با جذب 265 میلیون دلار سرمایه، به جمع استارتاپ‌های یونیکورن پیوست.

این استارتاپ در سال 2020 با ادغام اپلیکیشن محبوب Line Man و پلتفرم نقد و بررسی رستوران‌ها Wongnai به‌وجود آمد. این استارتاپ به میلیون‌ها کاربر در سراسر تایلند خدمت‌رسانی می‌کند و قصد دارد به‌زودی به‌صورت عمومی منتشر شود.

اخیراً اخباری بر این مبنی منتشر شده که این استارتاپ قصد دارد یکی از رقبای اصلی خود در تایلند را تصاحب کند. کمپانی موردنظر آنها FoodPanda، علاوه‌بر Grab از بزرگترین استارتاپ‌های حوزه خدمات غذا در تایلند هستند.

منبع: techinasia

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array