به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی چندمنظوره سنگاپوری Grab توانست با موفقیت سرویس تاکسی خصوصی Trans-cab را تصاحب کند.

کمپانی سنگاپوری Grab، مؤسس یک اپلیکیشن جامع است که خدمات مختلفی از جمله خدمات حمل‌ونقل، خدمات خرید و دلیوری و خدمات مالی مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد.

کمپانی Grab با همکاری بخش زیرمجموعه اجاره خودروی خود به‌نام Grab Rentals، توانست سرویس تاکسی خصوصی Trans-cab، سومین ارائه‌دهنده خدمات حمل‌ونقل در شهر را از آن خود کند.

این اولین تصاحب محلی-رقابتی کمپانی Grab محسوب می‌شود و پیش‌بینی می‌شود تا فصل چهارم مالی سال 2023 مراحل اداری آن نهایی و تکمیل شوند.
براساس قرارداد میان این دو کمپانی، قرار است تمام خدمات Trans-cab شامل اجاره خودروی خصوصی و دلخواه، خدمات ورکشاپ تعمیر و نگهداری از خودروها و عملیات مربوط به سوخت‌رسانی تماماً در اختیار Grab قرار بگیرد.

Trans-cab

آینده پیش‌روی Trans-cab

سرویس خدمات خودروی Trans-cab که در سال 2003 راه‌اندازی شد، در ابتدا با تنها 50 دستگاه خودرو آغاز به‌کار کرده بود و در طی این بازه زمانی دو بار تلاش کرد سهام خود را به‌صورت عمومی عرضه کند. پس از 20 سال فعالیت، این سرویس هم‌اکنون صاحب بیش از 2500 تاکسی فعال در سطح شهر است.

جزئیات بیشتری درباره موارد مالی این قرارداد منتشر نشده، اما براساس گزارش The Straits Times، تصاحب سرویس Trans-cab برای کمپانی Grab بیش از 75 میلیون دلار خرج برداشته است.

کمپانی عظیم Grab که سهام خود را در بازار بورس Nasdaq ارائه می‌کند باور دارد تصاحب این سرویس تاکسی خصوصی منجر به خدمات‌رسانی بهتر به طیف وسیع‌تری از مشتریان و کاربران خواهد شد.
این کمپانی امیدوار است ارائه‌دهنده راه‌حلی مفید برای مشکل کمبود راننده در سنگاپور باشد، خصوصاً با در نظر گرفتن اینکه بالاخره به‌تازگی محدودیت‌های کرونایی از این ناحیه برداشته شده و توریست‌های بسیاری به این کشور سفر می‌کنند و نیاز اهالی به خدمات حمل‌ونقل از پیش بیشتر شده است.

وی‌یی تانگ، مدیر اجرایی کمپانی Grab در سنگاپور با انتشار بیانیه‌ای نوشت: “با افزایش تعداد راننده‌ها در پلتفرم خود و کمک به بهبود بهره‌وری عملکرد آنها؛ سرعت و کیفیت خدمت‌رسانی برای مشتریانمان را افزایش خواهیم داد”.

تصاحب Trans-cab تنها یک ماه پس از تعدیل نیروی کارکنان Grab اتفاق افتاده است! حدوداً یک ماه پییش استارتاپ تاکسی اینترنتی و دلیوری سنگاپوری Grab، به‌دلیل نتایج مالی ضعیف و مشکلات زیرساختی در این کمپانی، حدود 11% از نیروی کار خود یعنی بیش از هزار نفر از کارمندان را تعدیل نیرو کرده بود.

رانندگانی که پیش از این در سرویس خدمات تاکسی خصوصی Trans-cab مشغول به‌کار بودند، از این پس به جمع رانندگان پلتفرم Grab خواهند پیوست و امکانات و مزایای درنظر گرفته شده را دریافت خواهند کرد.
مزایایی مانند بیمه کامل حوادث و سوانح، دسترسی به برنامه‌های آموزشی GrabAcademy (برای یادگیری مهارت‌هایی مانند تحلیل داده و دیجیتال مارکتینگ)، پاداش و غیره.

کمپانی Grab قصد دارد با بهبود سرویس Trans-cab، خدمات آن را کاملاً دیجیتالی کرده و مدیریت هزینه‌ها، درآمدها و دیگر کارکردها را برای رانندگان آسان‌تر نماید.

جاسمین تان، مدیر کمپانی Trans-cab در این باره گفته است: “نیازها و رفتار مشتریان در طی زمان دستخوش تغییرات بسیاری شده است و پس از 20 سال خدمت‌رسانی، ما نیز متوجه شده‌ایم که باید پابه‌پای درخواست آنان پیشروی کرده و خدمات خود را به‌صورت دیجیتالی ارائه دهیم.”

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array