به گزارش ایران دکونومی، حسین سالاری، معاون دادستان و رئیس دادسرای فرودگاه مهرآباد، در آیین آغاز عملیات اربعینی حسینی و سالگرد تدفین شهید گمنام در فرودگاه امام خمینی (ره)، اعلام کرد: «با هر شرکت هوایی یا آژانس فروش بلیتی که قصد گران‌فروشی بلیت اربعین را داشته باشد، برخورد جدی خواهیم کرد.» وی افزود که ایرلاین‌ها، سایت‌ها و آژانس‌های مجازی که به گران‌فروشی بلیت اربعین بپردازند، به طور کامل تعلیق و مسدود خواهند شد.

سالاری با تاکید بر ضرورت نظارت بر فرآیند فروش بلیت، به فروشندگان هشدار داد که باید دقت لازم را در این زمینه داشته باشند. وی همچنین از مردم خواست تا از خرید بلیت از واسطه‌ها خودداری کنند و مستقیماً از ایرلاین‌ها بلیت اربعین را تهیه نمایند.

وی ادامه داد: «برای جلوگیری از سوءاستفاده، بلیت‌ها به صورت پلکانی عرضه خواهند شد تا دسترسی عادلانه به بلیت‌ها برای تمامی مردم فراهم شود.» معاون دادستان با اشاره به رسیدگی سریع به شکایات مردمی، گفت: «در صورتی که اطلاعات و مدارک معتبر از تخلفات ارائه شود، ظرف ۲۴ ساعت پیگیری کرده و اقدام به تعلیق فروشنده بلیت‌های گران خواهیم کرد.»

سالاری همچنین به تقاضای بالای بلیت و عرضه محدود آن اشاره کرد و از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه تخلف، آن را به مراجع مربوطه گزارش دهند.

منبع : مهر

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array