به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت خدمات مالی آمریکایی رابینهود (Robinhood) در راستای گسترش خدمات شبکه برای کیف پول رمزارزی خود-امانی خود، زمینه دسترسی مستقیم کاربران به بلاکچین بیت کوین (BTC) و دوج کوین (DOGE) را فراهم ساخته است.

این شرکت ابتدا کیف پول مبتنی بر وب3 (Web3) خود را در ماه سپتامبر 2022 (شهریور 1401) برای کاربران منتخب عرضه کرد که در ابتدا فقط از شبکه پالیگان پشتیبانی می‌نمود. طی شش ماه گذشته، رابینهود بر اساس تقاضای کاربران برای شبکه‌های دیگر، پشتیبانی از شبکه‌های بلاکچین اتریوم، آربیتروم و آپتیمیزم را نیز اضافه کرده است.

اکنون در تازه‌ترین اقدام، دو شبکه محبوب بیت کوین و دوج کوین به این لیست اضافه شده‌اند که به کاربران کیف پول رابینهود اجازه می‌دهد دو ارز دیجیتال اصلی را به صورت بومی نگهداری، ارسال و یا دریافت کنند. علاوه بر این، این کیف پول امکان سوآپ درون برنامه‌ای اتر (ETH) را نیز برای بیش از 200 توکن مختلف فعال کرده است و این ویژگی قرار است طی هفته‌های آینده به طور گسترده‌تری ارائه شود.

بیت کوین در رابینهود

دسترسی آسان به Web3 با کمک محیط‌های رابینهود

به گفته یوهان کربرات (Johann Kerbrat)، مدیرکل رابینهود، هدف اصلی از عرضه کیف پول رابینهود فراهم کردن دسترسی آسان به ویژگی‌های Web3 و دیفای (DeFi) برای سرمایه گذاران عادی بوده است. با گسترش پشتیبانی شبکه فراتر از بلاکچین‌های پالیگان و اتریوم، این کیف پول با ارائه گزینه‌های بیشتر، انعطاف‌پذیری بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند.

ادغام این کیف پول با راه‌اندازی رابینهود کانکت (Robinhood Connect) همراه شد که بعد از راه‌اندازی در ماه آوریل به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای رمزپایه خود را در این پلتفم خریداری و آن را به کیف پول‌های خارجی منتقل کنند.

رابینهود به عنوان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها و پلتفرم‌های معاملات رمزارزی، دسترسی میلیون‌ها سرمایه‌گذار خرد به ارزهای دیجیتال را فراهم ساخته است. گسترش کیف پول و قابلیت انتقال، به کاربران اجازه می‌دهد کنترل بیشتری بر دارایی‌های خود داشته باشند.

این شرکت اظهار داشت که در تلاش است تا بر اساس تقاضای کاربران، پشتیبانی از شبکه‌های لایه 2 بیشتری را در آینده آغاز کند. رابینهود با افزایش تدریجی تعداد بلاکچین‌های تحت پشتیبانی خود، به دنبال ایجاد تعادل میان راحتی و تطبیق‌پذیری در اکوسیستم محصولات رمزارزی خود است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع:  coinpedia

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array