به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی بزرگ آمریکایی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) به تازگی اعلام کرده است که صندوق تأمینی مدیریت دارایی‌های دیجیتال وان درایو (One River Digital Asset Management) یا به اختصار ORDAM را خریداری کرده است.

این صرافی مستقر در ایالت متحده، روز سوم مارس (12 اسفند) در یک پست وبلاگی گفت که وان درایو دیجیتال بعد از انتقال، در قالب یک” کسب و کار مستقل و زیرمجموعه‌ای با مالکیت قطعی” این صرافی ارزهای دیجیتال، به مرکز مدیریت دارایی کوین بیس (Coinbase Asset Management) تغییر نام خواهد داد.

گفتنی است که وان درایو دیجیتال (One River Digital) به‌عنوان مشاور سرمایه‌گذاری در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ثبت شده است و پیش از این پذیرای سرمایه‌گذاری‌هایی از سوی کوین بیس برای گسترش عملیات خود بوده است.

کوین بیس گفت:

 «دو شرکت بزرگ کوین بیس و ORDAM رسالتی مشترک مبتنی بر مدیریت محتاطانه ریسک دارند؛ این ویژگی هر دو شرکت را قادر ساخته است تا با موفقیت از آشفتگی‌های اخیر بازار جان سالم به در ببرند. به لحاظ فرهنگی، هر دو سازمان متعهد به پیگیری دقیق فرصت‌ها در بازار دارایی‌های دیجیتال بوده و اولویت سازش‌ناپذیر آنها حفظ امنیت و درستی در کار می‎‌باشد.»

کوین بیس وان درایو

کوین بیس اذعان داشته است که به عنوان بخشی از این قرارداد خرید، تیم فعال در وان درایو دیجیتال (One River Digital) به اعضای این صرافی ارزهای دیجیتال ملحق شده و پیترز (Peters) در سمت ریاست این شرکت تغییر نام یافته، باقی خواهد ماند. این صرافی قصد دارد در بحبوحه نقل و انتقال، تا حد امکان ” اختلال در فعالیت‌های جاری این شرکت” را به حداقل برساند.

خبر خرید وان درایو دیجیتال در حالی منتشر می‌شود که سیلورگیت (Silvergate) به دلیل احتمال مشارکت در سقوط صرافی اف تی ایکس (FTX) مورد بررسی و ممیزی وزارت دادگستری ایالات متحده قرار گرفته و کوین‌بیس در رأس شرکت‌هایی قرار دارد که روابط خود را با این شرکت قطع کرده است. این صرافی رمزارزی قبلاً اعلام کرده بود که زین‌پس، سیگنچر بانک (Signature Bank) مسئولیت پردازش تراکنش‌های نقدی مشتریان نهادی مربوط به مشتریان اصلی آن را به عهده خواهد گرفت.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array