به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) اعلام کرد که همکاری خود را با بانک سیلورگیت (Silvergate Bank) به عنوان شریک بانکی دلاری ایالات متحده با استناد به تحقیقات در حال انجام، خاتمه داده است. صرافی در توییتی اعلام کرد:

“با توجه به تحولات اخیر و به دلیل احتیاط فراوان، کوین بیس دیگر پرداخت‌ها را از سیلورگیت نمی‌پذیرد یا شروع نمی‌کند.”

صرافی کریپتو تراکنش‌های نقدی مشتریان سازمانی را برای مشتریان اصلی خود با شریک بانکی دیگر خود، سیگنیچر بانک (Signature Bank) تسهیل می‌کند.

سهام بانک سیلورگیت که قبلاً به دلیل تأخیر در ارائه گزارش سالانه 10-K خود تحت فشار قرار داشت، در معاملات قبل از بازار 40 درصد دیگر کاهش یافت. سیلورگیت کپیتال نیز به دلیل ترس از ورشکستگی توسط جی پی مورگان (JP Morgan)  از “خنثی” به “کم وزن” کاهش یافت.

گزارش 10-K سندی است که توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مورد نیاز است که یک نمای کلی از وضعیت تجاری و مالی یک شرکت ارائه می‌دهد. کریپتو بانک گفته بود که برای تکمیل گزارش سال مالی 2022 به دو هفته دیگر نیاز دارد.

سیلور

این تصمیم بر دستورالعمل‌های پرداخت به پوند یا یورو تأثیری نخواهد داشت.

مشکلات برای بانک فین‌تک همراه با سقوط صرافی ارزهای دیجیتال FTX آغاز شد. بانک سیلورگیت، که به دلیل تعداد زیاد شرکای رمزارز خود به عنوان “بانک رمزارزی” نیز شناخته می‌شود، در حال حاضر با تحقیقات وزارت دادگستری ایالات متحده به دلیل دخالت خود در سقوط FTX روبه‌رو است. تحقیقات حول حساب مدیرعامل سابق FTX، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) در بانک می‌چرخد.

در یک شکایت مدنی دیگر، بانک سیلورگیت و مدیرعامل آن، آلن لین (Alan Lane)، متهم به “کمک و مشارکت” در یک “طرح کلاهبرداری چند میلیارد دلاری سازماندهی شده توسط سم بنکمن-فرید (SBF)” و دو نهاد او یعنی FTX و آلامدا ریسرچ (Alameda Research) شدند.

سیلور

با توجه به تحقیقات در حال انجام و خاتمه مشارکت، سیلورگیت به یکی از سهام‌هایی در بازار فعلی تبدیل شد که بیشترین پوزیشن شورت (short) روی آن اعمال شده است. بر اساس اعلام سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی، بیش از 72 درصد از سهام سیلورگیت کپیتال تا پایان ژانویه شورت شد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array