به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، ویژگی‌ جدید کیف پول رمزارزی کوین بیس، امکان انتقال رمزارز تنها با یک لینک را فراهم می‌کند که از طریق برخی از محبوب‌ترین شبکه‌های رسانه اجتماعی و برنامه‌های پیام‌رسان ارسال شده است. این سرویس جدید در راستای گسترش دامنه دسترسی کاربران به خدمات این صرافی ارزهای دیجیتال عرضه شده است.

کوین بیس در تاریخ 5 دسامبر (14 آذر) در یک پست وبلاگی، با نام بردن از برنامه‌هایی مانند آی مسیج (iMessage)، تلگرام (Telegram)، واتس‌اَپ (WhatsApp)، فیسبوک (Facebook)، اینستاگرام (Instagram) و تیک تاک (TikTok) گفت: «کاربران اکنون می‌توانند روی هر پلتفرمی که امکان ارسال لینک را دارند، وجوه خود را ارسال کنند.»

در این اطلاعیه اذعان شده است که هنگام ارسال استیبل کوین یو اس دی کوین (USDC) از این طریق، که یک استیبل کوین دلاری است و کوین بیس در سال 2018 با همکاری سیرکل آن را روانه بازار کرد، کاربران هیچ کارمزدی پرداخت نمی‌کنند.

«هر جایی که می‌توانید یک لینک ارسال کنید، وجوه خود را منتقل کنید. خیلی آسان، فوری و رایگان»

— (CoinbaseWallet@) ؛ 5 دسامبر 2023

کوین بیس خاطرنشان کرد، گیرنده با کلیک کردن روی لینک، برای دانلود اپلیکیشن کیف پول کوین‌بیس به اَپ استور دستگاه تلفن همراه خود هدایت می‌شود (اگر برنامه قبلاً دانلود نشده باشد)؛ در این مرحله کاربر باید با یک کلیک یک کیف پول ایجاد کند. اگر وجوه ظرف دو هفته مطالبه نشود، مبلغ به فرستنده بازگردانده می‌شود.

صرافی کوین بیس

کوین بیس گفت که هدف از این ویژگی جدید حل معضل پیچیدگی‌های کار با حواله‌های بانکی بین‌المللی است، که به ادعای آن اغلب با کارمزدهای سنگین و کاغذبازی‌های بسیار زیادی همراه است و حتی گاهی انتقال این وجوه ممکن است تا پنج روز کاری طول بکشد.

سایر خدمات کاربردی کوین بیس

این صرافی یک حالت ساده (simple mode) نیز برای کیف پول خود طراحی کرده است تا به کاربران جدید یا آن دسته از کاربرانی که آشنایی کمتری با فناوری‌های مربوطه دارند، کمک کند. در این حالت از برنامه، فقط عملکردهای اساسی مانند خرید، ارسال، دریافت و مشاهده دارایی‌ها در دسترس قرار دارد.

شایان ذکر است که قیمت سهام کوین بیس از ابتدای سال 2023 تاکنون بیش از 300 درصد افزایش یافته و به 140 دلار رسیده است، اما طبق اطلاعات گوگل فایننس (Google Finance)، این رقم هنوز 59 درصد از بالاترین سطح ثبت شده در تاریخ 12 نوامبر 2021 (21 آبان 1400) یعنی 343 دلار فاصله دارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array