به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، جامعه دوج کوین (DOGE) بار دیگر غرق در شور و هیجان است، چرا که جردن جفرسون (Jordan Jefferson)، مدیر عامل MyDOGE، با انتشار یک پست در ایکس از احتمال سفر این میم کوین محبوب به مریخ صحبت کرده است.

مدیر عامل MyDOGE در این پست تصویری از یک پرچم با لوگوی معروف دوج کوین (DOGE) منتشر کرد که در فضا به اهتزاز درآمده است. جفرسون این دارایی را به عنوان “ارز آینده مریخ” معرفی کرد.

این اظهارات به‌ظاهر ساده با موجی گسترده از واکنش‌های مثبت و هیجانی از سمت جامعه کریپتو همراه شد و بار دیگر علاقمندان این رمزارز به بحث و گمانه‌زنی‌ها در مورد چشم‌انداز آتی آن پرداختند. برای مثال، یکی از طرفداران این میم کوین گفت: “آینده برای ما روشن است” و این رویداد خوش‌بینی جامعه دوج کوین را نشان می‌دهد.

علاوه بر آن، DogeDesigner، طراح گرافیک و متخصص برجسته UX/UI در بنیاد دوج نیز با اشاره به پست اخیر جفرسون در X این پرسش قابل تامل را مطرح کرد که: “اگر بتوانید نامی برای اولین شهر مریخ انتخاب کنید، آن را چه می‌گذارید؟” این سوال شوخی‌آمیز به گمانه‌زنی‌های بازار پیرامون نقش بالقوه دوج کوین در اقتصاد فضایی آینده دامن زد، زیرا علاقه‌مندان این ارز با اشتیاق در مورد احتمالات موجود فکر می‌کردند.

دوج کوین در مریخ

واکنش قیمت دوج  کوین (DOGE) به اخبار جدید

در بحبوحه حرف و حدیث‌های تازه، قیمت دوج کوین (DOGE) با واکنشی مثبت، مسیری صعودی در پیش گرفت و به نوعی بر اهمیت اظهارات جفرسون افزود. در زمان نگارش این مطلب، DOGE با قیمت 0.08107 دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش 1.6 درصدی ارزش آن در 24 ساعت گذشته است.

این حرکت صعودی خوش‌بینی را میان اعضای جامعه کریپتو تقویت کرده است، زیرا تصور وسوسه‌انگیز تبدیل شدن DOGE به ارز واقعی مریخ، ایده‌ای به‌شدت سرگرم کننده و جذاب برای طرفداران آن است. در کنار تمام این عوامل، تأثیر همیشگی ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا و حمایت او از این میم کوین، نقشی اساسی در شکل دادن به مسیر حرکت آن ایفا کرده است.

علیرغم اینکه ماسک قبلاً ایده سفر فضایی با سرنشین به مریخ را رد کرده بود، تمایل او برای ایجاد یک پایگاه دائمی در سیاره سرخ همیشه مورد توجه بوده است. تاییدیه‌های ماسک به عنوان یکی از بزرگترین هولدرهای دوج کوین (DOGE) در جهان، اهمیت زیادی در جامعه کریپتو داشته و به اظهارات جسورانه جفرسون اعتبار می‌بخشد. در حالی که ممکن است ایده تثبیت دوج کوین به عنوان ارز آینده مریخ برای برخی دور از ذهن به نظر برسد، ولی دراصل به حس جاه‌طلبی بی‌پایان در فضای کریپتو اشاره دارد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array