به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، غول پرداخت پی‌‌پل (PayPal) و شرکت مدیریت سرمایه‌گذاری گلکسی (Galaxy) دست به دست هم دادند تا 20 میلیون دلار سرمایه اولیه برای کیوس لبز (Chaos Labs)، یک پلتفرم ابری مستقر در نیویورک برای ایمن‌سازی بلاکچین‌ها و پروتکل‌ها، جمع آوری کنند.

کیوس لبز با یک پلتفرم مدیریت ریسک خودکار، از پروتکل‌های رمزارزی در برابر سوءاستفاده‌ها و خطرات خارجی محافظت می‌کند. این پلتفرم این کار را با ارائه شبیه‌‌سازی‌های مبتنی بر عامل و سناریو انجام می‌دهد که به ایمن کردن پروتکل‌ها در برابر آسیب‌پذیری‌های اقتصادی و رویدادهای دستکاری بازار کمک می‌کند.

هدف بودجه اولیه کمک به کیوس لبز برای خودکارسازی بیشتر بهینه‌سازی ریسک در زنجیره است.

سری تأمین مالی شامل 23 سازمان و شش سرمایه‌گذار بود. نام‌های برجسته در میان بسیاری از آنها شامل کوین بیس ونچرز (Coinbase Ventures)  اوپن سی یونی سوآپ (OpenSea UniSwap)، آوالانچ(Avalanche)، پالیگان (Polygon) و بلاجی سرینیواسن (Balaji Srinivasan) هستند.

به گفته مؤسس و مدیرعامل کیوس لبز، عمر گلدبرگ (Omer Goldberg)، مدیریت ریسک مالی باید برای تأمین اکوسیستم‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) ارتقاء یابد. او اضافه کرد:

ما معتقدیم که هر پروتکل دیفای باید به طور منظم آزمایش‌های ریسک قوی انجام دهد تا مطمئن شود که سیستم اقتصادی آن‌ها در برابر هکرها و نوسانات پیش‌بینی نشده ایمن است یا خیر.

کیوس

وب‌ سایت رسمی بیان می‌کند که مجموعه ریسک کیوس لبز می‌تواند به محافظت از پروتکل‌های دیفای از طریق بهینه‌سازی ریسک و کارایی سرمایه و ارزیابی‌های ریسک کارآمد کمک کند.

علاقه پی‌پل به اکوسیستم کریپتو زمانی برجسته شد که مشخص شد این شرکت بخش قابل توجهی از بدهی‌های مالی خود را در ارزهای رمزارزها ارائه شده به مشتریان خود دارد.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، تا پایان سال 2022، پی‌پل در مجموع 604 میلیون دلار در ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین نگهداری می‌کرد.

این اطلاعات در گزارش سالانه ارائه شده به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در 10 فوریه یافت شد.

بیت کوین 291 میلیون دلار در تجزیه دارایی‌های شرکت و اتریوم 250 میلیون دلار می‌باشد. 63 میلیون دلار باقی مانده شامل لایت کوین و بیت کوین کش است.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array