به گزارش ایران دکونومی، اگر شما هم جز طرفداران ربات تلگرامی همستر کامبت هستید، حتماً متوجه شده‌اید که یک بخش جدید تحت عنوان مینی گیم (mini game) به این بازی اضافه شده است. مینی گیم همستر در حقیقت با هدف تعامل بیشتر بازیکنان با محیط بازی طراحی شده و در کنار کارت کمبو روزانه در قسمت بالایی ربات قابل دسترسی است.

مینی گیم همستر

شما در این بازی پازلی باید با جابجا کردن کندل‌ها، کلید را از میان آنها خارج کنید. همستر هر روز در یک پازی جدید، برای خارج کردن کلید، به شما 35 ثانیه زمان می‌دهد، به این ترتیب، مینی گیم همستر به سرعت عمل بسیار بالایی نیاز دارد؛ اگر در این مدت موفق شوید پازل را حل کنید، یک کلید دریافت خواهید کرد که در بالای سمت راست صفحه قابل مشاهده است ولی فعلاً کاربرد آن مشخص نیست. البته طبق اعلام کانال رسمی همستر کامبت، این کلیدها در ایردراپ نهایی بازی، نقش مهمی ایفا خواهند کرد.

اگر نتوانید در زمان مشخص شده کلید را خارج کنید، یک ساعت و نیم بعد می‌توانید دوباره شانس خود را امتحان کنید. در نظر داشته باشید که در مجموع برای حل هر پازل در روز شما فقط 16 بار فرصت خواهید داشت.

فیلم آموزش خارج کردن کلید مینی گیم همستر کامبت

در کلیپ کوتاه زیر به شما آموزش می‌دهیم که چگونه کلید پازل امروز را با موفقیت خارج کنید. توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از اتلاف وقت، چند ثانیه ابتدایی را به خاطر بسپارید و مابقی را از روی فیلم انجام دهید.

منبع: t.me

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array