به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، غول کفش و پوشاک نایک اشاره کرده است که ممکن است به زودی مجموعه‌ای از توکن‌های غیرقابل تعویض کفش ورزشی (NFT) را در بازی آنلاین بسیار محبوب فورتنایت (Fortnite) اپیک گیمز (Epic Games) قرار دهد.

به گفته اکتیو پلیر (Active Player)، با توجه به اینکه فورتنایت در 30 روز گذشته بیش از 242.9 میلیون بازیکن فعال داشته است، این حرکت یک فرصت بالقوه عظیم برای پذیرش وب 3 توسط گیمرهای سنتی است.

در اطلاعیه 16 ژوئن (26 خرداد) در سراسر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی نایک، این شرکت اعلام کرد که در 20 ژوئن (30 خرداد) کفش ورزشی نهایی قابل دسترس خواهد بود.


در یک ویدیوی کوتاه همراه، لوگوهای فورتنایت (Fortnite) و ایر مکس نایک (Nike’s Air Max) در بخش مرکزی در میان پس‌زمینه‌ای از ابرهای شناور در آسمان نمایش داده می‌شوند.

نایک


سپس ویدیو نام کفش ورزشی، ایر فوریا «Airphoria» را آشکار می‌کند و با نشان دادن لوگوی نایک برای پلتفرم وب 3 آن، سووش (Swoosh)، در کنار لوگوی موتور Unreal Epic Games به پایان می‌رسد.

در حال حاضر جزئیات در این مرحله پراکنده است. با این حال، اعضای جامعه NFT حدس می‌زنند که نایک ممکن است یک بازی مرتبط با NFT را با استفاده از Fornite Creative 2.0 ساخته باشد، که به کاربران امکان می‌دهد نقشه‌های بازی جزیره مجازی خود را با استفاده از دارایی‌های فورتنایت ایجاد کنند.

یکی از کاربران توییتر خاطرنشان کرد: به یاد دارم که فورتنایت اخیراً Fortnite Creative 2.0 را راه‌اندازی کرد که دارای یک حالت نقشه خود ساخته قوی شبیه به ایجاد بازی در ROBLOX است. من حدس می‌زنم نایک ممکن است از این حالت برای ایجاد یک بازی استفاده کرده باشد. همچنین دو سال پیش، نایک یک بازی در ROBLOX ایجاد کرد.


در حالی که تایید نشده است که NFTها بخشی از ایرفوریا خواهند بود، دخالت سووش نشان می‌دهد که در کارت‌ها وجود دارد، در حالی که Epic Games موضع دوستانه‌ای نسبت به بازی NFT دارد.

همچنین واحد NFT نایک اخیراً تلاش‌های خود را برای ورود به فضای بازی سنتی افزایش داده است.

در تاریخ 1 ژوئن (11 خرداد)، سووش اعلام کرد که NFT‌های آن در بازی‌های توسعه یافته توسط EA Sports، شرکتی که در پشت فرنچایز (franchise) فوق‌العاده موفق بازی‌های فوتبال فیفا، در میان سایرین ساخته شده است، ادغام خواهد شد. با این حال، تایید نشده است که کدام بازی‌های EA Sports در نهایت دارای NFT‌های نایک خواهند بود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array